Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ایزدی گفت:طرح نشاط معنوی در راستای غنی سازی اوقات فراغت ویژه سنین ۷ الی ۱۸ سال در ۷۲ یقعه متبرک خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «جمال ایزدی» امروز(۲۹ خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به این که طرح هایی که در طول سال داریم هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارند و ویژگی طرح نشاط معنوی هم این است در فرصتی انجام می شود که اوقات فراغت دانش آموزان می باشد و برای سنین ۷ الی ۱۸ سال تدارک دیده شده، گفت:افتتاح این طرح مصادف شده با ایان آغازین دهه کرامت که میلاد حضرت معصومه(س) و اختتامیه آن هم همزمان با عید غدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی از ۱۳ تیر الی ۲۹ مرداد در ۷۲ بقعه متبرک سطح استان برگزار خواهد شد، اظهارداشت:این طرح به شیوه مشارکتی که با همکاری سایر دستگاهها ونهادهای دیگر است انجام می شود.

 

حجت الاسلام ایزدی با بیان اینکه برگزاری این طرح در قالب اردو که خود فرصتی است برای اینکه دستگاههای مرتبط هم می توانند اردوی در بقاع برگزار کنند، ادامه داد: در زمان برگزاری این طرح برپایی خیمه های معرفت، برگزاری غرفه های مشاوره، کودک و نوجوان، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و دیگر غرفه های مورد نیاز انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه غالب اجرای طرح برگزاری کلاسهای مرتبط و مشخص در حوزه های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی است، اظهارداشت: در زمان اجرای طرح نشاط معنوی ۹۲ مبلغ به بقاع متبرک سطح استان اعزام خواهند شد.

 

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت:برنامه های مهمی را در دهه کرامت که همزمان با آغاز طرح نشاط معنوی است داریم که غبارروبی، فضا سازی بقاع و اعزام مبلغ، دیدار با خانواده های شهدا، برپایی خیمه های معرفت، عزیمت کاروان پیاده به سمت حرم مطهر با محوریت بقاع متبرکه کاشمر بخشی از برنامه ها می باشد همچنین توجه به مسائل قرآنی و فرهنگی هم در بقاع انجام می شود.

 

حجت الاسلام ایزدی افزود: هر شهری همایش بزرگداشت امامزادگان را برگزار می کند و از اصحاب بقاع متبرکه تجلیل به عمل می آورند همچنین برگزاری همایش ستارگان کرامت هم در امامزاده سید حمزه(ع) کاشمر، رونمایی از کتاب کنگره ملی و همزمان همایش بزرگداشت امامزاده غیاث الدین محمد(ع) در ۱۸ تیر و نشست علمی با همکاری بنیاد پژوهش های آتسان قدس رضوی برای امامزاده محمد محروق(ع) در نیشابور از برنامه های ایام دهه کرامت است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبی شبستان بیرجند اردبیل دهه کرامت در فارس دهه کرامت شیراز وزیر علوم تحقیقات و فناوری کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح نشاط معنوی غنی سازی اوقات فراغت سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور یعقوبعلی نظری پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت رونمایی شد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برابر قانون جوانی جمعیت تکالیف دستگاه‌ها در حوزه جمعیت روشن است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: ستاد جوانی جمعیت با هدف جوانی جمعیت و افزایش رشد مثبت موالید در کنار همه دستگاه‌ها نیز تکالیف خودش را دنبال می‌کند.

گفتنی است؛ دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان؛ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط