Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان در مورد برگزار نشدن بازی سوپرجام میان این تیم و پرسپولیس تهران گفت: هنوز چیزی درباره برگزار نشدن بازی سوپر جام به ما رسما اعلام نشده است. در مورد مقررات چیزی نمی‌دانم، اما در مورد قوانین بین‌المللی این را می‌دانم که وقتی تیمی قهرمان حذفی و لیگ می‌شود باید با تیمی که در لیگ نایب قهرمان شده در سوپر جام بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه کتبا چیزی به باشگاه سپاهان مبنی بر برگزار نشدن بازی سپاهان اعلام نشده است فعلا چیزی معلوم نیست. اما در کل ما خواهان برگزاری سوپر جام هستیم. مطمئنا برای دریافت حق باشگاه سپاهان، اگر پرسپولیس را قهرمان سوپر جام اعلام کنند؛ به این امر اعتراض خواهیم کرد و با ارسال نامه‌ای شکایت می‌کنیم.

فتاحی در مورد حضور خالد شفیعی در سپاهان گفت: ما طبق لیست قلعه نویی بازیکن می‌گیریم و از هیئت مدیره و اعضای هئیت مدیره بابت همکاری‌شان از این بابت تشکر می‌کنیم. حسن جعفری، خالد شفیعی و بختیار رحمانی طی جلساتی که داشتیم با ما قطع همکاری کردند و در سپاهان حضور ندارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سپاهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سپاهان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی عکس قهرمانی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی که روزهای موفقی در آ. ا. ک آتن پشت سر می‌گذارد و توانسته مهره موثری در هفته‌های اخیر برای حضور تیمش در جمع مدعیان قهرمانی در سوپر لیگ یونان باشد، شب گذشته هم در جریان دیدار مقابل آریس که کریم انصاری‌فرد را 75 دقیقه در ترکیب داشت، درخشان کار کرد تا سه امتیاز حساس بگیرند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن از ساعت 21 یکشنبه شب در استادیوم اوپاپ آرنا مقابل آریس قرار گرفت و توانست سی و یکمین بازی خود در سوپر لیگ یونان را با بازی موثر احسان حاج‌صفی همراه با موفقیت پشت سر بگذارد و به برتری 2 بر صفر برابر یاران انصاری‌فرد برسد.

کاپیتان تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا که تقابل جالبی با انصاری‌فرد در این بازی داشت، در دقیقه 9 پاس از یک- دو در سمت چپ زمین نفوذ سریعی انجام داد که ارسال بی‌نقص و زمینی او به محوطه 6 قدم را پونچه با شوت سرضرب تبدیل به گل کرد تا پاس گل هم برای مدافع چپ ایرانی ثبت شود.

آ. ا. ک آتن پنج دقیقه بعد هم موفق به گلزنی توسط پونچه شد و در نهایت به پیروزی دو بر صفر خانگی مقابل آریس دست پیدا کرد تا 69 امتیازی شود و موقتا در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار بگیرد و یاران انصاری‌فرد هم در رتبه پنجم ماندند.

حاج‌صفی در چهاردهمین بازی فصل خود مقابل آریس حضور کامل در زمین داشت و دوباره پاس گل داد تا آ. ا. ک آتن پس از دو هفته ناکامی به پیروزی برسد و کریم انصاری‌فرد هم که در نیم‌فصل به آریس اضافه شده، برای هشتمین بار در سوپر لیگ یونان به میدان رفت.

ستاره ایرانی آ. ا. ک آتن پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل آریس همراه با دیگر بازیکنان مشغول به شادی شد و در زمین چمن ورزشگاه اوپاپ آرنا سلفی گرفت.

دیگر خبرها

  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • حاج‌صفی عکس قهرمانی گرفت
  • مورایس چیزی در چنته ندارد و کارش را بلد نیست | بی‌تفاوتی در چهره‌اش مشخص است | برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را به‌ هم ریخت
  • سرمربی بنفیکا به سپاهان برگرد!
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
  • شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری
  • تنها استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند