Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@21:32:11 GMT

بندی عجیب درقرارداد غلامپور با استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۱۹۵۳

بندی عجیب درقرارداد غلامپور با استقلال

بندی بسیار عجیب درقرارداد غلامپور با استقلال وجود دارد.

به گزارش صدای ایران از جام نیوز، در ابتدای این هفته بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه‌بانان استقلال تهران انتخاب شد. اما بندی عجیب در قرارداد این مربی وجود دارد که پای علی دایی را به استقلال باز می‌کند و باعث جنجال‌هایی در میان هواداران متعصب استقلال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلامپور که در طول چند فصل گذشته همواره رفیق گرمابه و گلستان علی دایی بوده و حتی با او به پرسپولیس رفته، در قراردادش با استقلال بندی گنجانده است که اگر آقای گل جهان هدایت تیمی را برعهده بگیرد او بتواند قراردادش را فسخ کند و دوباره در کنار شهریار قرار بگیرد.

باید دید که واکنش هواداران استقلال نسبت به قرارداد غلامپور و این بند جنجالی چه خواهد بود و آیا این اخبار تا چه اندازه صحت دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دایی استقلال غلامپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس

بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت قهرمانی این دوره از مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده است و به نظر می‌رسد با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس تهران عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کنند.

به نقل از ایرنا، این دو تیم در حالی با یکدیگر در حال رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

این در شرایطی است که با پیگیری‌ها مشخص شده است برخی از تیم‌های مطرح لیگ برتری به دنبال جذب این بازیکنان در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر هستند اما نکته جالبه توجه آنجاست که دو نفر از بازیکنان این تیم‌ها که عضو تیم ملی ایران نیز هستند در اقدام عجیبی با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت باشگاه خود در تلاش‌اند تا برخی از ستاره‌های تیم پرسپولیس را به تیم مدنظر خود ببرند و در همین راستا مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر خود داشته اند. همین موضوع سبب شده تا موضوع تمدید قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس از سوی باشگاه با مشکل جدی روبه‌رو شود.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • پاکو خمز امروز از تراکتور جدا می‌شود؟
  • پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور؛ ادعای یک خبرگزاری
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس
  • تایید وجود بند فسخ در قرارداد سباستین هونس با اشتوتگارت
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد