Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@19:34:46 GMT

«برهم صالح» در دیدار امیر کویت چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۲۱۴۲

«صباح الأحمد الجابر الصباح» امیر کویت صبح امروز چهارشنبه در جریان یک سفر رسمی وارد بغداد شد.

الصباح پس از ورود به عراق به دیدار «برهم صالح» رئیس جمهور این کشور رفت و طرفین روابط دوجانبه و مسائل منطقه را بررسی کردند.

شبکه خبری «السومریه» به نقل از صالح گزارش داد که «عراق در تلاش است که توافق منطقه‌ای فراگیر بر اساس قاعده گفت‌وگو حاصل شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد که روابط عراق و کویت به فضل درایت و تمایل رهبران دو کشور، پیشرفت زیادی داشته است.

رئیس جمهور عراق اعلام کرد که «عراق تمایل جدی برای برقراری روابط توسعه یافته با همسایگانش به ویژه کویت دارد؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک دو ملت برادر باشد».

صالح همچنین اظهار داشت که عراق با «عینک بزرگ» به بحران کنونی منطقه می‌نگرد و بر این باور است که توافق منطقه‌ای باید بر اساس حسن هم‌جواری بین کشورها باشد.

امیر کویت نیز اعلام کرد که این کشور تمایل دارد به عراق در خصوص دفع اقدامات تروریستی و بازسازی کمک کند.

وی این سفر را فرصت مناسبی برای بررسی راههای افزایش همکاری بین دو کشور و حل و فصل پرونده‌های موجود بین کویت و بغداد ارزیابی کرد.

الصباح با بیان اینکه این سفر به خاطر روابط محکم بین دو کشور است، در پایان خاطر نشان کرد که کویت از اهمیت امنیت و ثبات عراق اطلاع کامل دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کویت عراق رئیس جمهور رئیس جمهور عراق کویت صالح امیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

«پرویزخان» از ۲۳ اسفند ماه در سینماهای سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به نامزدی در ۹ رشته شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، سیمرغ بلورین بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

سعید پورصمیمی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، خسرو احمدی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه رئوفی، یدالله شادمانی، مهدی فریضه، منوچهر علیپور، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، نصیر ساکی، امیرمهدی کوشکی، علی فرحناک، اسکندر کوتی و مریم سعادت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «پرویزخان» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حمایت وزارت ورزش و جوانان است، درباره پرویز دهداری یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است.

عوامل فیلم سینمایی «پرویز خان» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: حسن حسندوست، طراح جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: بامداد افشار، اصلاح رنگ ونور: فربد جلالی، دستیار اول کارگردان: علی غیاثوند، مدیر تدارکات: امیر مرایی، برنامه‌ریز: سحر زرندی، عکاس: حبیب مجیدی، روابط عمومی: علی سلمان زاده، مجری طرح: استودیو بادبان.

کد خبر 6086623 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد