Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی انتشار بعضی شایعات و ایجاد سوال برای هواداران، باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه ای در مورد پاداش های آسیایی توضیحاتی ارائه داد و دریافت پاداش توسط اعضای هیات مدیره را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه اعضای هیات مدیره پاداش دریافت کرده‌اند و این مساله‌، سوالاتی را نزد افکار عمومی ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه پس از بررسی سوابق و مستندات، به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند که اعضای هیات مدیره باشگاه به هیچ عنوان پاداشی دریافت نکرده‌اند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تراکتور مشخص شد

مدیر تیم فوتبال تراکتور نام سرمربی جدید این تیم را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سعید مظفری‌زاده مدیر تیم فوتبال تراکتور تبریز در خصوص آخرین وضعیت کادرفنی این تیم بعد از جدایی پاکو خمز اظهار داشت: محمد نصرتی به صورت موقت هدایت تیم را برعهده گرفته و در بازی با نساجی مازندران سرمربی تراکتور است و محمد عسگری نیز او را کمک خواهد کرد. بعد از این بازی کمیته فنی در خصوص کادرفنی تصمیم‌گیری خواهد کرد و بعد از جلسه با هیات مدیره سرمربی جدید تیم انتخاب خواهد شد.

وی افزود: نصرتی خودش یکی از گزینه‌های باشگاه است. کمیته فنی و هیات مدیره باید تصمیم بزرگی را در این خصوص بگیرند و مسلما این موضوع نیاز به زمان دارد و در اولین فرصت باید سرمربی جدید انتخاب شود. با توجه به بازی‌های پیش رو و حساسیت این دیدارها ما باید بهترین گزینه‌ را انتخاب کنیم تا در آینده پشیمان نشویم. تا زمان انتخاب سرمربی جدید به طور حتم نصرتی سرمربی تیم است و هم‌اکنون نیز تیم زیر نظر او تمرین می‌کند.

مدیر تیم تراکتور در خصوص گزینه‌های این باشگاه برای انتخاب سرمربی بیان کرد: کمیته فنی و هیات مدیره مسئول انتخاب سرمربی جدید هستند و همه کارها با هماهنگی آنها انجام خواهد شد. من هنوز اطلاعی کاملی از گزینه‌ها ندارم. امیدوار هستم اتفاقات بزرگ و خوبی برای تراکتور و هواداران این تیم رقم بخورد.

مظفری‌زاده در خصوص سفر ریکاردو آلوز به ترکیه عنوان کرد: با توجه به تعطیلی تمرینات این بازیکن برای انجام کارهای شخصی خود سفر یک روزه‌ای به ترکیه داشت و قرار بود روز دوشنبه بازگردد که با کنسل شدن پرواز، آلوز امروز به تمرینات تیم اضافه شده و آماده بازی با نساجی مازندران می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • جریمه ۲ تا ۴ میلیاردی برای بیانیه‌نویسی لیگ برتری‌ها
  • بررسی تمدید قراردادها در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • اختیار کامل هیات مدیره پرسپولیس به درویش برای تمدید قراردادها
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان