Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید کاملا از استقبال هواداران درک کردم که مردم به این تیم علاقه دارند اما من قول قهرمانی ندادم.

طرفداری - با حضور مصطفی دنیزلی در تبریز تمرینات این تیم رنگ جدی تری به خود گرفته است اما با توجه به غیبت ملی پوشان و تکمیل نشدن پروسه جذب بازیکن هنوز تعداد نفرات حاضر در تمرینات تیم تبریزی به 15 نفر نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نقل از فارس، امروز رشید مظاهری، سعید مهری، محمدرضا خانزاده و ... در تمرینات حاضر شدند تا تراکتورسازی با بازیکنان جدید خود تمرین را پشت سر گذاشته باشد. 

کادرفنی مصطفی دنیزلی هم هنوز تکمیل نشده است. تاکنون حضور ساکت الهامی به عنوان دستیار اول قطعی شده که با باشگاه قرارداد امضا کرده است. 

در خصوص شرایط تراکتورسازی با مصطفی دنیزلی گفت و گوی کوتاهی با سایت فارس انجام داده است. دنیزلی در مورد استقبال هواداران از او در فرودگاه گفت:

وقتی استقبال هواداران را دیدم کاملا درک کردم که مردم تبریز به این تیم علاقه مند هستند. من تنها نگرانی که اکنون دارم این است که تیم کامل نیست. انتظار دارم بازیکنان زودتر در تمرینات حاضر شوند. 

وی در مورد غیبت سه ملی پوش تراکتورسازی یعنی مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه گفت:

با احسان حاج صفی دیروز صحبت کردم و تا دوشنبه به او فرصت استراحت دادم. به باشگاه اعلام کرده ام به دژاگه و شجاعی هم بگوید تا دوشنبه می توانند استراحت کنند. 

وی درباره تکمیل کادرفنی اش گفت:

طبق توافق با باشگاه یک بدنساز و یک مربی دروازه‌ بانها از ترکیه خواهم آورد. یک دستیار ایرانی هم هست و کادر تکمیل می شود.

دنیزلی در اینباره که هواداران تراکتورسازی از او توقع قهرمانی دارند و آیا چنین قولی به هواداران و باشگاه داده است یا این قول را می دهد گفت:

من قولی به باشگاه برای قهرمانی نداده ام اما گفته ام همه تلاشم برای رسیدن به قهرمانی است. من در این سه روز فهمیده ام که کار راحت نیست و باید خیلی تلاش کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد

یکی از هواداران تراکتور که در حین دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن با کاهش سطح هوشیاری مواجه و به بیمارستان منتقل شده بود، دار فانی را وداع گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، یکی از هواداران تیم فوتبال تراکتور که در حاشیه شکست 4 بر یک این تیم در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اصفهان دچار شوک شده بود، دار فانی را وداع گفت.

احد قولی لاله پس از بازی ضعیف تراکتور مقابل ذوب‌آهن و تجربه یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ این تیم، دچار شوک و کاهش سطح هوشیاری شده بود که با حضور عوامل اورژانس راهی مراکز درمانی شده و در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز تحت مداوا قرار گرفته بود اما علی‌رغم اقدامات پزشکی صورت گرفته، این هوادار تراکتور امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد تا تلخی شکست تراکتور مقابل ذوب‌آهن برای هواداران این تیم دوچندان شود.

به گزارش تسنیم، شب گذشته شایعاتی مبنی بر فوت دو هوادار تراکتور منتشر شده بود که این موضوع توسط سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی تکذیب شده و تنها خبر کاهش سطح هوشیاری یکی از هواداران و انتقال وی به بیمارستان تایید شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • تکذیب شایعه ترسناک برای هواداران تراکتور
  • حضور فرماندار تبریز در منزل هوادار فقید تراکتور
  • اسدی: بازیکنان تراکتور باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند
  • همدردی باشگاه تراکتور با خانواده هوادار مرحوم؛ زنوزی زنگ زد، «شجاع» حضوری رفت + عکس
  • عکس‌| تراکتوری‌ها در خانه هوادار فوت‌شده
  • فوت یکی از هواداران تراکتور
  • عکس| توضیح باشگاه تراکتور در مورد عکس جنجالی آلوز
  • هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد