Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمحمد زاهدی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از معدن مس کاتدی طارم سفلی در گفت و گو با خبرنگار افزود: با راه اندازی این واحد در سال جاری برای ۴۵۰ نفر به شکل مستقیم اشتغال زایی می‌شود.

وی اضافه کرد: با فعالیت این معدن صنایع پایین دستی زیادی نیز می‌تواند ایجاد شود که اشتغالزایی قابل توجهی نیز به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین با اشاره به پیشرفت بالای ۹۸ درصدی این واحد معدنی، گفت: این معدن دومین واحد بزرگ معدنی کشور به شمار می‌رود که سرمایه گذاری آن توسط بخش خصوصی انجام شده است.

زاهدی یادآور شد: ارزش سرمایه گذاری انجام شده در این واحد معدنی نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

استاندار قزوین با اشاره به آماده شدن این واحد معدنی برای تولید آزمایشی، گفت: راه اندازی این واحد بزرگ معدنی در سال رونق تولید و همزمان با تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه میهن اسلامی ما نشان از توانمندی بالای متخصصان داخلی و چشم انداز روشن در صنعت معدن کشور دارد.

استاندار قزوین گفت: این واحد در جریان سفر آتی رئیس جمهوری به این استان به طور رسمی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

۱۸۰ معدن در استان قزوین پروانه بهره برداری دارند.

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طارم معدن مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تحقق شعار سال و اجرای اولویت‌های چهارگانه سازمان زندان‌ها در سال جدید، به همت اداره اشتغال و حرفه آموزی اداره کل زندان‌های البرز، قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در حین خدمت در ندامتگاه فردیس تشکیل شد.

اصغر فتحی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز طی حکمی سید حسین شمس زاده علوی، مسؤول اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه فردیس را به عنوان مسؤول این قرارگاه منصوب کرد.

این قرارگاه در سال گذشته به‌صورت آزمایشی با همکاری اداره کل‌های فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با آموزش ۲۰۰ سرباز وظیفه به آنان گواهینامه معتبر اعطا کرد.

کد خبر 6081377

دیگر خبرها

  • وجود ۱۹۴ معدن فعال در کردستان
  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجا گذاشت
  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجای گذاشت
  • مرگ ۲ نفر در طارم سفلی بر اثر سقوط از ارتفاعات
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید