Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، سه شهروند روس و یک شهروند اوکراین به اتهام قتل در پرونده سقوط هواپیمای ام‌اچ۱۷ خطوط هوایی مالزی در شرق اوکراین به سال ۲۰۱۴ محاکمه خواهند شد. این خبر را تیم تحقیق درباره این حادثه امروز -چهارشنبه- اعلام کرد. 

این مظنونان به احتمال زیاد به‌صورت غیابی محاکمه خواهند شد، چراکه بنا به اعلام مقام‌های هلندی، روسیه در زمینه این پرونده به هیچ وجه همکاری نکرده و نمی‌توان انتظار داشت که متهمان را به این کشور مسترد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم بین‌المللی تحقیق درباره سقوط هواپیمای ام‌اچ۱۷ در بیانیه‌ای اعلام کرد که «سرگئی دوبینسکی»، «اولگ پولاتف» و «ایگور گریکین»، شهروندان روسیه و «لئونید خارچنکو»، شهروند اوکراین را در پی حادثه این هواپیما متهم می‌داند. این تیم همچنین اعلام کرد که قرار بازداشت بین‌المللی نیز برای این چهار تن صادر شده است.   

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روسیه اوکراین ام اچ17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار

منابع محلی در قندهار از گشت‌زنی یک هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان این ولایت خبر می‌دهند.

منابع می‌گویند که این هواپیما از ساعت ۲:۰۰ صبح جمعه، ۱۰ حمل به‌ این‌سو در ارتفاع نه‌چندان بلند بر فراز قندهار گشت‌زنی می‌کند.

منابع می‌افزایند که هنوز هدف از گشت‌زنی این هواپیمای بی‌سرنشین و این‌که از کدام کشور وارد فضای قندهار شده است، مشخص نیست.

به گفته منابع، پس از تسلط دوباره طالبان بر افغانستان، این نخستین بار است که یک هواپیمای بی‌سرنشین با ارتفاع «بسیار پایین» در آسمان قندهار گشت‌زنی می‌کند.

مسئولان محلی طالبان در قندهار تاکنون در این مورد چیزی نگفته‌اند.

این در حالی است که روز گذشته (پنج‌شنبه، ۹ حمل) هم منابع در نیمروز از گشت‌زنی یک هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان این ولایت خبر داده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سقوط جنگنده نیروی هوایی روسیه در دریای سیاه
  • جنگنده نیروی هوایی روسیه در دریای سیاه سقوط کرد
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • انگشت اتهام روسیه در حمله تروریستی اخیر به سوی اوکراین
  • پوتین تهدید کرد/ در هر کشوری باشد می‌زنیم
  • پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر
  • سقوط پهپاد ارتش اوکراین در بلگورود
  • (عکس) اوکراین با تلفن‌ همراه با پهپاد‌های انتحاری روسیه مقابله می‌کند!
  • اوکراین چگونه از تلفن های همراه برای مقابله با پهپاد های انتحاری روسیه استفاده می کند (+عکس)