Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری گفت: با همدلی، تلاش جهادی و رفع موانع، ظرفیت های استان باید از بالقوه به بالفعل تبدیل شوند و استفاده از آنها به عنوان یک ضرورت می تواند توسعه بیش از پیش منطقه را به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» در دیدار با امام جمعه یاسوج اظهار داشت: توفیق خدمت به مردم این استان مایه خوشحالی بوده و امیدوارم با هم اندیشی و همدلی در راستای توسعه استان گام برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه تعلل و کم کاری در خدمت به مردم ظلم بوده و به طور قطع با مدیران کم کار در استان برخورد می شود.

 

وی با تاکید بر وجود ظرفیت های فراوان و گوناگون در استان، گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد شایسته برخی محرومیت ها نیستند و با تمام وجود و اعتماد به مجموعه همکاران تلاش قاطع بر رفع مشکلات مردم است.

 

کلانتری با اشاره به اینکه با آداب و رسوم استان آشنایی دارم، تاکید کرد: با قوت برای خدمت به این مردم تلاش می کنیم.


 

«آیت الله سیدعلی اصغر حسینی» نیز در این دیدار با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب از حداقل امکانات محروم بود، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون این استان دارای مراکز آموزش عالی و پیشرفت در بخش های مختلف است.


 

امام جمعه یاسوج گفت: درست است که از عمق محرومیت ها کاسته شده، ولی هنوز مشکلاتی وجود دارد و می طلبد با برنامه ریزی اصولی برای برطرف کردن این مشکلات اقدام شود و بدون شک مردم قدردان خدمتگزاران واقعی هستند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت در فارس اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت ایلام بیرجند کانون های مساجد استاندار کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور
  • تقسیم صحیح و اصولی مسائل اساسی کشور یک ضرورت است
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ضرورت مقابله با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون در البرز