Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه تمهیدات ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی و راه های استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت تردد موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی استان، افزود: به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه اول تیرماه از محورهای " کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه اول تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعداز ظهر روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت تردد کلیه تریلرها در محور هراز خبر داد و گفت: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه و از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جنوب به شمال جادهٔ کرج - کندوان که قرار بود از (۲ تا ۴ اردیبهشت) به‌دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود باشد؛ امروز با توجه به شرایط جوی انسدادی لغو و تردد در جاده برقرار شد.

کد خبر 6086321 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد