Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@03:54:42 GMT

مصرف آب در تهران افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۲۳۷۳

مصرف آب در تهران افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین، محمدرضا احمدنسب روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای فروردین تا ۲۶ خردادماه امسال، شهروندان تهرانی ۲۶۱ میلیون متر مکعب آب مصرف کردند که افزایش را نسبت به مدت مشابه که ۲۵۰ میلیون متر مکعب بوده است نشان می‌دهد.

وی افزود: به صورت میانگین یک روز مصرف آب در تهران بیش از سه میلیون متر مکعب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، تعداد مشترکان فعال آب در استان تهران یک میلیون و ۷۹ هزار و ۳۳۴ رشته است.

قائم‌مقام آبفای استان تهران اضافه کرد: هم‌چنین یک‌میلیون و ۱۲۱ هزار و ۷۲۰ رشته انشعاب آب در تهران موجود است که از این تعداد ۴۲ هزار و ۳۸۶ رشته اشتراک غیر فعال هستند.

وی با اشاره به شبکه فاضلاب در استان تهران گفت: ۸۷۶ هزار رشته انشعاب فاضلاب در این استان وجود دارد که از این تعداد ۶۶۷ هزار و ۳۵۰ رشته فعال است.

احمدنسب همچنین آماری از وضعیت سدهای استان تهران ارائه کرد و گفت: سد کرج دارای ۱۸۱ میلیون متر مکعب، سد لار با ۲۸۶ میلیون متر مکعب سد لتیان با ۷۰ میلیون متر مکعب، سد طالقان با ۴۲۵ میلیون متر مکعب و سد ماملو با ۲۴۵ میلیون متر مکعب از منابع آبی این استان است.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت مصرف آب باید همچنان مورد توجه اقشار مختلف مردم باشد تا در آینده دچار کم آبی نشویم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مصرف آب سد لتیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، در این راستا اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران با اخذ مجوز به‌کارگیری تعداد محدودی نیروی امریه در سال ۱۴۰۳ اقدام به جذب و به‌کارگیری نیروهای متخصص و نخبه با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری (غیر پزشکی) جهت اعزام در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ کرده است.

آخرین مهلت ثبت نام ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ و بدون تمدید خواهد بود.

شرایط عمومی ثبت نام

جذب نیرو تنها از بین فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، تربیت مدرس، امیرکبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی، خواجه نصیرالدین طوسی و علامه طباطبایی در رشته‌های مورد نیاز صورت می‌پذیرد. از متقاضیان مصاحبه تخصصی و عمومی به عمل خواهد آمد. چنانچه در هر قسمت از فرایند به‌کارگیری مشخص شود متقاضی واجد شرایط عمومی یا اختصاصی جذب امریه نمی‌باشد، دانشگاه می‌تواند نسبت به خاتمه خدمت وی و معرفی به ستاد کل نیروهای مسلح اقدام نماید. محل جغرافیایی خدمت متقاضیان با توجه به شهر انتخابی مندرج در جدول رشته‌ها خواهد بود. چنانچه در هر قسمت از فرایند ثبت نام مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده و اصل مدارک و یا مغایرت رشته تحصیلی با رشته‌های مورد نیاز مشاهده شود درخواست متقاضی حذف می‌گردد. تکمیل فرم درخواست پذیرش امریه هیچ‌گونه تعهدی جهت جذب امریه برای دانشگاه تهران ایجاد نمی‌کند. اولویت جذب نیروی امریه با افراد بومی شهر محل خدمت می‌باشد.

شرایط اختصاصی جذب امریه

ثبت‌نام از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ امکان پذیر است. امکان جذب داوطلبی که قبلاً بخشی از خدمت را گذرانده، میسر نیست. واحد محل خدمت داوطلب پذیرفته شده توسط اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران تعیین خواهد شد. حقوق پرداختی به کارکنان وظیفه برابر مبلغ اعلامی ستاد کل نیروهای مسلح می‌باشد. قبل از اعلام نتیجه مصاحبه عمومی، اکیداً از گرفتن برگه اعزام خودداری شود. در صورتی که برگه سبز دارای غیبت باشد درخواست امریه توسط ستاد کل ملغی می‌گردد. تصویر صفحات اول، دوم و توضیحات شناسنامه، عکس پرسنلی، گواهی فراغت از تحصیل کارشناسی ارشد یا دکتری و مدارک ایثارگری (درصورت لزوم) با حجم کمتر از ۵ مگابایت برای تکمیل فرم ثبت نام الزامی است.

فرم الکترونیکی مشخصات متقاضی امریه

کد خبر 6080792

دیگر خبرها

  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • تهران، رکورددار چندقلوزایی در کشور
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک
  • تاثیر فالوور فیک روی پیج‌های فروشگاهی
  • حجم سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسید
  • آماری از تعداد مساجد در تهران + فیلم
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت