Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: هر ورزشکاری که موفق به کسب سهمیه المپیک شود از تیرماه به مدت یکسال هر ماه به مبِلغ ۵میلیون تومان کمک هزینه دریافت می کند.

به گزارش ایسنا، محمد رضا داورزنی افزود: به یاری خدا و با پیگیری‌ها و تلاش‌های بسیار زیادی که از ابتدای تأسیس وزارت ورزش و جوانان انجام شد، دستگاه ورزش کشور صاحب قانون شد و قانون وظایف وزارت ورزش و جوانان نهایتاً در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و امیدواریم هرچه سریع‌تر مراحل ابلاغ آن هم انجام شود تا ملاک عمل برای همه ارکان وزارتخانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از هر سفر برون مرزی سرپرستان تیم‌ها موظف هستند بلافاصله گزارش سفر را به فدراسیون مربوطه و وزارت ورزش و جوانان ارائه دهند. همچنین ارسال درخواست برای سفرها به شورای برون مرزی حتماً به موقع انجام شود.

داورزنی گفت: فدراسیون‌های ورزشی باید با ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و هیأت‌های ورزشی به عنوان بازوهای خود در تعامل کامل باشند تا کار به حکمیت وزارت ورزش و جوانان نکشد.

وی اضافه کرد: هر ورزشکاری که در هر زمان سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کند طبق مصوبه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از تیر ماه ۹۷ به مدت یک سال هر ماه مبلغ ۵ میلیون تومان کمک هزینه دریافت می‌کند.

داورزنی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از حادثه ناگوار سیل که جامعه ورزش کشور اولین واکنش و کمک‌ها را به آن انجام داد مقر شد با همکاری بسیج دستگاه‌های مختلف به ساختن خانه برای سیل زدگان بپردازند که سهم دستگاه و جامعه ورزش کشور ۷۰ واحد مسکونی در خرم آباد شد. امیدواریم با تشکیل یک کمپین ویژه و کمک کلیه جامعه ورزش اعم از ورزشکاران، فدراسیون‌ها، مربیان و مدیران استانی این بار هم جامعه ورزش همچون کمک در حادثه سیل روسفید و پیش‌قدم باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: المپیک ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابتهای کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

در جریان مسابقات امروز کشتی نونهالان مازندران، درگیری رخ داد و کار به چاقوکشی رسید که این موضوع واکنش وزارت ورزش و جوانان را در پی داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896470

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است