Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛  حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در ابتدای جلسه گفت: براساس تصمیم و دستور شورای برنامه ریزی استان، از این پس ۱۱ کارگروه استان به چهار کارگروه تقلیل پیدا کرده است.

وی افزود: با ادغام چند کارگروه، از این پس اداره کل راه و شهرسازی استان، دبیرخانه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوری با اشاره به این که یکی از دستورات جلسه بررسی طراحی بزرگراه آیت الله بروجردی (ره) بوده است، ابراز داشت: در این جلسه طرح پیشنهادی اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری قم در خصوص طراحی شهری اراضی طرفین بزرگراه آیت الله بروجردی (ره) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: براساس مصوبه کارگروه، مقرر شد هر دو طرح پیشنهادی در قالب یک طرح با مشارکت شهرداری و راه و شهرسازی تهیه و با رعایت ملاحظات ملاحظات زیست محیطی، امنیتی، ترافیکی، رفاهی و فرهنگی به کارگروه ارائه گردد.

دبیر کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: طرح مذکور پس از تایید شورای ترافیک، به شورای برنامه ریزی استان ارسال خواهد شد.

در دومین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان قم ۹ پرونده شامل تعیین کاربری احداث بنا‌های واحد‌های صنعتی، خدمات رفاهی، دامداری وتولیدی و افزایش سطح اشغال و تغییر کاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهر‌های استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/الف

بررسی طراحی شهری بزرگراه آیت الله بروجردی (ره) در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شصتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی امروز چهارشنبه هشتم فروردین در محل برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.در این جلسه که از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود، دو پیش‌دستور و چهار دستور به بحث گذاشته خواهد شد.

«نطق رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در خصوص ارتقای اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی با تسهیل زمینه‌های مشارکت مردمی» و «ارائه گزارشی از اجرای برنامه قرآنی هم‌افزا در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵» دو پیش دستور این جلسه است.

همچنین چهار دستور این جلسه شامل «بررسی پیشنهاد تأسیس مرکز ملی ترجمه قرآن»، «بررسی پیشنهاد کمیسیون تبلیغ و ترویج نسبت به عضویت انجمن ملی قرآن در این کمیسیون»، «تعیین نفرات کمیته شناسایی اعضای حقیقی شورا» و «اصلاح اساسنامه صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی» است.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

کد خبر 6063514 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • المان های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید
  • بازدید هوایی مخبر از جاده های کشور
  • مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) رفع شد
  • از آسفالت نامناسب بزرگراه تا ممنوعیت اتراق در بوستان‌ها
  • الگوی نو و مطلوب برای مدیریت شهری طراحی شود