Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیل دراکمن، خالق سری The Last of Us در ارتباط با تاریخ عرضه قسمت دوم این بازی با هواداران شوخی کرده است.

طرفداری - هنوز تاریخ عرضه رسمی بازی The Last of Us: Part II مشخص نشده است و بسیاری از هواداران بازی مرتبا راجع به این موضوع از کارگردان بازی، نیل دراکمن سوال می‌کنند که با واکنش او مواجه شدند.

به گزارش وبسایت Gamespot، در حال حاضر یکی از بزرگترین سوالات صنعت بازی‌های ویدیویی تاریخ عرضه بازی The Last of Us: Part II است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیل دراکمن، کارگردان Last of Us در حساب کاربری توئیتر خود با کسانی که دائما راجع به تاریخ عرضه این عنوان می‌پرسند شوخی کرده است:

محض اطلاعتان، هربار که کسی راجع به تاریخ عرضه بازی The Last of Us: Part II سوال کند، عرضه این عنوان پنج دقیق تاخیر خواهد خورد.

نکته جالب آنکه در زیر همین توئیت نیز بسیاری از کاربران این سوال را مطرح کردند! در روزهای اخیر، شایعه شده بود که تاریخ عرضه TLOU 2 از زبان صداپیشه اصلی بازی لو رفته است و هواداران در ماه فوریه می‌توانند به تجربه این عنوان بپردازند اما کمی بعد این خبر تکذیب شد. هرچند، یکی از تحلیلگران معتبر بازار بازی‌های ویدیویی، فوریه 2020 را محتمل‌ترین تاریخ عرضه Last of Us 2 می‌داند.

هنوز هیچ تاریخ عرضه دقیق یا حدودی برای The Last of Us: Part II تعیین نشده است اما استودیو ناتی‌داگ چندی پیش اعلام کرد که در صورت وجود هرگونه اطلاعات بیشتر آن را با هواداران خود در میان خواهد گذاشت. قسمت دوم بازی The Last of Us برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد و با استفاده از قابلیت Backwards Compatible در اختیار دارندگان PS5 نیز قرار خواهد گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بازتاب عملیات تنبیهی سپاه و شوخی‌های مجازی

بازتاب عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی و شوخی‌های مجازی .

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • شوخی انریکه با میکا ریچارد در مصاحبه تلویزیونی؛ تو یک گناهکاری! / فیلم
  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • شوخی با تصاویر سیل دبی
  • فیلم/بازتاب عملیات تنبیهی سپاه و شوخی‌های مجازی
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد