Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست تیم ملی انگلیس به کار خود در ورزشگاه اتحاد ادامه می‌دهد. 

طرفداری- باشگاه منچسترسیتی از تمدید دو ساله قرارداد کایل واکر خبر داد؛ بدین ترتیب این بازیکن تا سال ۲۰۲۴ به سیتیزن‌ها متعهد خواهد بود.

واکر که در جولای ۲۰۱۷ از تاتنهام به منچسترسیتی پیوست، به عنصر مهمی در خط دفاع پپ گواردیولا تبدیل شد و موفقیت‌های بسیاری را در لیگ برتر، لیگ کاپ و جام حذفی همراه با تیمش تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع ۲۹ ساله پس از امضای قراردادی تازه گفت:

بسیار خوشحالم که قرارداد جدیدی امضا کرده‌ام. بازی کردن در منچسترسیتی مطابق تمامی امیدهایم بود و حتی فراتر از آن‌ها پیش رفت. تصمیم راحتی بود؛ می‌خواهم برای کسب جام‌ها تلاش کنم و در بالاترین سطح به میدان بروم. احساس می‌کنم در مدت زمان حضورم در اینجا، پیشرفت زیادی به عنوان یک بازیکن داشته‌ام. افق دید باشگاه چه در داخل و چه خارج از زمین کاملا با خواسته‌های من همخوانی دارد و من مشتاق سپری کردن پنج سال دیگر در اینجا و کسب جام‌های بیشتر هستم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان