Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:45:24 GMT

گازرسانی به جنوب کرمان در اولویت برنامه های کشور است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۲۶۶۸

گازرسانی به جنوب کرمان در اولویت برنامه های کشور است

به گزارش ایرنا، فریدون حسنوند روز چهارشنبه در نشست مسائل و مشکلات برق و انرژی استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از وظایف کمیسیون انرژی پیگیری برخورد با قاچاق سوخت است افزود: نباید به بهانه قاچاق سوخت کارخانه‌های کوچک را تعطیل کنیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال گذشته در دیدار با هیات دولت در ارتباط با مصرف بی رویه سوخت و قاچاق تذکر داده‌اند بیان داشت: از سنوات گذشته در حوزه کشاورزی، ماهیگیری، حمل و نقل و صنعت یکسری مجوزها صادر و در آنها بازنگری نشده است که باید بازنگری انجام شود تا حق کسی تضییع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شعار امسال اول برای ما مسئولان، نمایندگان و مدیران تعهد ایجاد کرد که باید زیرساخت‌ها، ابزار و امکانات را فراهم و برای تولیدگران پشتیبان باشیم و بخش خصوصی قطعاً به تنهایی نمی‌تواند بار سنگین را ببرد.

حسنوند یادآورشد: جلسه ای با وزیر نفت برای حل مشکلات نفت و گاز استان کرمان برگزار می‌کنیم.

نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) با حضور استاندار کرمان و برخی از معاونین وزارت نیرو با مسئولان حوزه نفت و گاز کشور و استان کرمان در اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد.

۹۸۹۵/‏۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نفت و گاز ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت:  پیش‌بینی شده امسال بیش از 190 هزار تن گندم از مزارع زیر کشت این شهرستان برداشت و روانه‌ی بازار شود. 

احمد احمدپور در آیین برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در کشور از گندم‌زارهای روستای تمگران شهرستان قلعه گنج با اشاره به فعالیت ۱۲ مرکز خرید در منطقه افزود:سه مرکز پارسال به همت بخش خصوصی با همکاری تعاون روستایی برای سهولت در امر برداشت به این تعداد اضافه شده است.

 بگفته وی بیش از ۴۳ هزار هکتار گندم در جنوب کرمان کشت شده، و امید است با بهره‌گیری دانش فنی حاصل از دستاوردهای تحقیقاتی و مشارکت حداکثری کشاورزان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، در ایجاد امنیت غذایی پایدار در سال جاری، حداکثر بهره‌وری از منابع آب و خاک بعمل آید.

دیگر خبرها

  • نبود داروخانه هلال احمر، معضلی بزرگ در جنوب کرمان
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • یارانه سوخت هواپیما‌ها فقط به دهک‌های بالا تعلق گرفته است
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت درجیرفت
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان
  • تولید بذر هیبرید انواع فلفل گلخانه‌ای در جیرفت
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان