Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:08:55 GMT

مدل عاشق اسرائیل در ایران کنسرت برگزار می‌کند؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۲۷۰۱

مدل عاشق اسرائیل در ایران کنسرت برگزار می‌کند؟ +عکس

به این ترتیب باید سال ۱۳۹۸ را سال دعوت از هنرمندان موسیقی زن فرنگی با فرم و بدننمایی خاص و ارتباطات هنری ویژه توصیف کنیم.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - شنیده شده است برخی تهیه کنندگان و کنسرت گذاران مشخص و مرتبط با جریان سیال موسیقی کشور؛ مدیرکل جدید دفتر موسیقی ارشاد را در هفته‌ها و ماه نخست شروع به کارش به مرزهای چالشهای جدی و خطرناک سوق دهند، پس از ابطال بلیط خانم مدل - رهبر ارکستر به دلیل گرمای نیمه تیرماه و انصراف «بئاتریچه ونیزی» از رهبری ارکستر سمفونیک تهران در همراهی با شهرداد روحانی، کنسرت گذاران قصد دارند یک نوازنده پیانوی ایتالیایی که دست بر قضا او نیز در مدلینگ فعالیت داشته و سرآمد است را به ایران بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

روحانی، یک مدل موسیقی را با خودش به ایران می‌آورد؟



ونسا بنیلی موسل ( Vanessa Benelli Mosell ) متولد ۱۹۷۸ در پراتوی ایتالیا، نوازنده پیانوست. دعوتی که مشرق پیش از این بدان اشاره کرد که به صورت هدفمند، برای اجرای کنسرت برندهای برجسته مدلینگ که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنند را در قالب موزیسن و اجرای برنامه به ایران دعوت می‌کنند و جالب اینجاست که بنیلی با شرکت و نمایندگی خاص «پیانو» در کشور قرار داد امضا کرده و به قصد تبلیغ یک برند پیانو و لباس به ایران می‌آید. به این ترتیب باید سال ۱۳۹۸ را سال دعوت از هنرمندان زن موسیقی با تخصص مدلینگ و ارتباطات هنری ویژه توصیف کنیم.

و بازهم این سئوال قابل طرح است که ارزش افزوده و مزیت رقابتی این عناصر را با کدامین سنجه سنجیده و بر چه مبنایی وی باید به سبد دیداری و شنیداری جوانان و جامعه مخاطب تحمیل شود؟ سئوالی که دقیق‌تر باید آنرا مطرح کرد"مسئولیت تحمیل و القای «سبک زندگی غربی» ناشی از ایجاد احساس نیاز کاذب این گروه از اتباع بیگانه به نسل جوان و عزیز ایران با کیست؟

این نوازنده پیانو احساسات ویژه و هدایت شده‌اش از سفرهایش به سرزمینهای اشغالی را به صورت زایدالوصفی بیان می‌کند و شنونده فهیم و تحلیلگر به خاطر می‌آورد که در یکسال گذشته چه تلاشهایی برای میدان دادن به عناصر صهیونیستی یا مرتبط با رژیم کودککش به صورت آشکار و پنهان از مسیر فرهنگ و هنر برنامه‌ریزی شده است، از ساختن فیلم مامور مخفی تا حضور یوسی لمل غیرقابل اغماض و انکار هستند.

بنیلی موسل در ویدئویی می‌گوید: در نخستین نگاه عاشق «اسرائیل» شدم، احساس امنیت شدیدی داشتم برخلاف آنچه در تلویزیون می بینیم، در تل آویو فکر می‌کردم در وطنم هستم....، جایی که اگر می‌توانستم تصمیم می‌گرفتم در آنجا زندگی کنم.

از سوی دیگر عناصری که به دنبال منفعت اندوزی از مسیرهای سراسر تهدید هنر موسیقی هستند، به موازات این پیانو نواز ایتالیایی و شیفته رژیم صهیونیستی، در پی دعوت و اخذ مجوز برای حضور مجدد ریچارد کلایدرمن در ایران هستند.

شایسته است مدیر جدید دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد، در بدو استقرار با نهایت دقت به این رخدادهای مشکوک و طراحی شده بپردازد و از وقوع آنها به صورت عاجل و جدی پیشگیری کند و از اجرای این برنامه ها موجد و مولد که به تعارض دوقطبی دامن می‌زند، پرهیز کند و یا در برابر مافیای موسیقی از مسیرهای قانونی و قضایی پیشگیری و اقدام لازم را به عمل آورند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری اسرائیل اسراییل ایتالیا ایران پیانو دفتر موسیقی ارشاد رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی سرزمینهای اشغالی سرزمین های اشغالی سمفونیک تهران شهرداد روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳، سی و یکم خرداد ماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده و بی کلام توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکستر‌های مختلفی را آغاز کردم همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند، توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که عموما توانایی ارکستر‌ها به دلیل حضور یک خواننده تحت الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید گروه ارکستر به چشم نمی‌آیند.

ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود، اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی ارکستر، قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره نحوه بلیت فروشی، سالن اجرای کنسرت و قطعات اجرایی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر