Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مدافع انگلیسی تیم منچسترسیتی مدت قرارداد خود را با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس افزایش داد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایل واکر دفاع راست 29 ساله تیم فوتبال منچسترسیتی قراردادش را با این تیم تا سال 2024 تمدید کرد.

واکر که ماه جولای سال 2017 از تاتنهام به منچسترسیتی پیوست، تا سال 2022 با این تیم قرارداد داشت اما عملکرد خوبش در این تیم مسئولان باشگاه را برای افزایش مدت قراردادش مجاب کرد و به این ترتیب او متعهد شد که تا پایان فصل 24-2023 در استادیوم اتحاد بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در تیم تحت هدایت پپ گواردیلا بیش از 100 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده، دو بار با این تیم قهرمان انگلیس، دو بار جام اتحادیه، یک بار قهرمان جام حذفی و یک بار هم قهرمان جام خیریه شده است.

فوتبال جهان| گواردیولا: در منچسترسیتی می‌مانم و از اول شروع می‌کنم

او پس از امضای قرارداد جدیدش به سایت باشگاه گفت: از بستن قراردادی جدید با منچسترسیتی هیجان زده‌ام. بازی برای سیتی تمام چیزی بود که من امید داشتم رخ دهد و امیدوارم که این روند باز هم ادامه داشته باشد. قبول پیشنهاد باشگاه برای تمدید قراردادم تصمیمی بسیار ساده بود. می‌خواهم برای بردن جام‌های بیشتر بجنگم، در بالاترین سطوح بازی کنم و احساس می‌کنم که به عنوان بازیکن منچسترسیتی پیشرفت زیادی داشته‌ام. نگرش باشگاه در داخل و خارج از زمین بازی، کاملاً مطابق رویکرد من است و من آماده‌ام که 5 سال دیگر در منچسترسیتی بازی کنم و امیدوارم که در این مدت جام‌های بیشتری کسب کنم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد

به گزارش ورزش سه حمید درخشان هافبک سابق و پیشکسوت فعلی پرسپولیس که در سه مقطع سرمربی این تیم بوده درباره کیفیت بازی های پرسپولیس و البته بحث تمدید قرارداد اوسمار نظرات جالبی دارد.
مصاحبه درخشان با ورزش سه را بخوانید:
* آقای درخشان پرسپولیس اوسمار در ابتدا به لحاظ کیفیت فوتبالی که ارائه می داد تیم جذابی بود و ضمن کسب نتایج خوب فوتبالی که ارائه می داد چیزهای تازه ای هم در خود داشت اما حالا دو سه بازی است تیم ظاهرا  تیم فقط دنبال کسب پیروزی است.فکر می کنید پرسپولیس از نظر  فرم فوتبال دچار افت شده؟
بله، ببینید این تیم یک روندی داشته اما در جایی استپ کرده است .خب دو تا بازیکن خوب و در واقع دو تا فاکتور به این تیم اضافه شد؛ یکیی اورونوف  و دیگری عبدالکریم.با حضور این دو بازیکن از نظر تیمی وزن فنی پرسپولیس بالا رفت ضمن اینکه بالا رفتن این کیفیت یک خودباوری به بازیکنان اضافه کرد.همین باعث شد تیم از نظر روحی روانی رشد کند .این خودباوری باعث شد تیم ما بیشتر از قبل رو به جلو بازی کند و خلق موقعیت زیادی داشته باشیم.تا اینجا همه چیز کاملا درست بود اما چیزی که مهم است الان یک توقف کوچولو کرده ایم که نباید این اتفاق بیافتد.ما باید حرکت رو به جلومان را ادامه دهیم  و نگران این موضوع نباشیم که حریف ما چه کار می کند و کجاست.ما باید شکل کار فنی مان را رو به بالا ببریم.
*این احتیاط از سمت مربی به تیم القا شده یا حریفان، این تیم و بازیکنان مهمش را آنالیز کرده اند و شرایط سخت شده؟
نه نخواسته احتیاط کند اما این اتفاق که در تیم افتاده خوب نیست و ما نباید به این بردهای اقتصادی اکتفا کنیم  و طبق همین منوال پیش برویم.
*واقعیت اینکه پرسپولیس حتی در برد مقابل صنعت نفت هم با اینکه با اختلاف برنده شد موقعیت‌های زیادی نداشت مثل بازی با ملوان که برعکس بازی های قبل از آن امید گلزنی کمتر شد.
بله نبوده، باید کلا این را اصلاح کنیم.نباید توقف داشته باشیم چون اگر توقف کنیم صدمه می بینیم .آن روند قبلی باید به تیم برگردد.

*فکر نمی کنید در این مقطع از فصل و با رقابت سختی که در کورس قهرمانی وجود دارد فکر کردن به بردهای اقتصادی هم منطقی باشد؟

ببینید اگر ما فقط اینجوری تیم را جلو ببریم یک جایی گرفتار می شویم و برایمان معضل می شود .ما باید یک روندی را در پیش بگیریم که به ذهن بازیکنان تحمیل شود به یک هیچ بردن قانع نباشند .این نباشد یعنی توقف و گرفتار می شویم  و تبدیل می شود به یک معضل بزرگ .تیمی که می خواهد قهرمان شود باید از نظر خودباوری تقویت شود و بازیکن بگوید ما در هر شرایطی برنده ایم و به دو سه تا گل فکر کند .فعل خواستن ما را به جلو می برد و باید خلق موقعیت بیشتری در بازی‌ها داشته باشیم .اگر خلق موقعیت‌هایمان کم باشد و به بردهای اقتصادی فکر کنیم یک جایی تسلیم می شویم و ممکن است تن به تساوی هم بدهیم اما اگر به خواسته بازیکنان اضافه کنیم و این عطش در تیم وجود داشته باشد که باید با دو سه گل برنده شویم همین شرایط روحی روانی تیم را بهتر می کند.

*بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل دوم کیفیت متفاوتی ارائه داده اند.این تاثر حضور سرمربی جدید است یا...؟
صددرصد این ناشی از تاثیر مربی روی بازیکن است.وقتی مربی می‌بیند شرایط بازیکن خوب نبوده این تغییر را به وجود می آورد.

*یعنی خود بازیکن با توجه به تغییر شرایط نخواسته کیفیت خودش را بالاتر ببرد و در نظر سرمربی بازیکن فیکس و اصلی باشد؟
اگر می خواستند شرایط خودشان را در بازی‌های قبلی تغییر می‌دادند.این مربی است که تغییر را در بازیکن ایجاد می‌کند و قطعا این تغییرات نتیجه تاثیرگذاری مربی است.

*حالا باید چه کار کرد که تیم به آن روند خوب گذشته برگردد و به قول شما متوقف نشود؟
به نظر من اشکال ما در خط جلو است که جابجایی کمتر انجا می شود  و همین باعث شده ما یک کمی به حالت قبل برگردیم و بیشتر عقب بازی کنیم که اصلا خوب نیست.اگر یادتان باشد در شروع کار اوسمار شرایط خیلی خوب بود و از نظر خلق موقعیت آمار خوبی داشتیم اما الان دارند برمی گردند به همان رکود قبلی و شکل ثابت گذشته که همه‌اش در عرض و عقب بازی می کردند.

*یعنی حساسیت مسابقات هفته‌های پایانی و مدیریت کردن بازی‌ها تاثیری در این روند نداشته؟
نه دیگر، شما وقتی روند بازی تیمت را تغییر می دهید این ربطی به حساسیت ندارد .تیم الان بیشتر در عرض و عقب بازی می کند. وقتی اینطوری بازی می کنید تا صبح هم که بازی کنید با وجود مالکیت توپی که دارید خلق موقعیت نمی کنید و این مدل بازی تاثیرگذار نیست.

* تنها راه خروج از شرایط فعلی این است که مدل بازی شان را به همان شرایط گذشته برگردانند؟
بله باید مدل فوتبال به همان روند قبلی برگردد  و مربی از بازیکنان بخواهد بیشتر در عمق کار کنند چون تمام تیم ها فشرده بازی می کنند و جلوی پرسپولیس دفاعی کار می کنند .شما اگر چند تا فاکتور را رعایت کنید شرایط بهتر می شود.اول سرعت پاس دادن، دوم حرکات در عرض، سوم سریع وارد شدن در عمق و چهارم بازی در عمق و خلق موقعیت.شما اگر دو تا از این فاکتورها را رعایت کنید 50 درصد قضیه حل است، اگر سه تا را رعایت کنید و انجام دهید بالای 70 درصد احتمال نتیجه گرفتن وجود دارد.

*اخیرا مدیریت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده دنبال تمدید قرارداد اوسمار هستند.آیا این اتفاق در شرایط کنونی را تائید می کنید یا هنوز زود است؟
به نظر من نه، شما باید صبوری کنید و ببینید در بازی‌های باقیمانده چه اتفاقاتی می افتد و ببینید اصلا این مربی موفق می شود جام بیاورد.یعنی باید اول عیب یابی کنید و بعد دنبال این داستان بروید.به این زودی نمی‌شود.

*یعنی باید اجازه بدهند فصل تمام شود؟
ببینید این مربی حدودا 10 تا بازی سرمربی بوده که در چهار پنج تا از آنها تیم خیلی خوب بوده اما در دو سه تا از آنها اقتصادی کار کرده.ما باید اجازه بدهیم از این روند برگردد به همان چهار پنج تا بازی خوب و آن روند ادامه پیدا کند.

*از نظر شما ملاک تمدید قرارداد باید کیفیت فوتبال متناسب با فلسفه تهاجمی پرسپولیس باشد یا نتایج و دستاوردی مثل جام؟
حتما باید جام ملاک باشد.

*یعنی از مربی‌ای که از نیم فصل تیم را به عنوان سرمربی تحویل گرفته باید توقع جام داشت؟
ما نمی گوئیم توقع جام اما روند تیم طوری است که باید به جام برسیم. اگر تیم در رده پنجم جدول بود نمی توانستیم هیچ انتظاری داشته باشیم اما وقتی این مربی تیم را تحویل گرفت تیم در رده دوم جدول بود و یک گام تا قهرمانی فاصله داشت پس باید قهرمان شویم و اگر نشویم جای سوال وجود دارد.البته این نظر شخصی من است و شاید مدیریت باشگاه طور دیگری فکر می‌کند که دارد این کار تمدید را به این سرعت انجام می دهد اما به نظر من یک مقدار عجولانه است.هر چند شاید آنها به این فکر می کنند که بازیکن از الان می‌داند همین آقا فصل بعد هم سرمربی‌اش خواهد بود.

*و اینطوری بازیکنان راحت تر تمدید می‌کنند؟
آن یک پروسه دیگر است و حتما باید با آنها تمدید کنند.در ضمن خط جلوی تیم ما حتما باید تقویت شود چون نیاز داریم.الان هم اشکال بزرگ ما همان خط جلو است.
*با توجه به روند نتایج استقلال، کیفیت دو تیم مدعی قهرمانی و فاصله یک امتیازی و بازی‌های باقیمانده آیا پرسپولیس می تواند این اختلاف یک امتیازی را جبران کرده و در نهایت قهرمان شود؟
ببینید یک موقعی شما سه چهار امتیاز عقب هستید که کار خیلی سخت می‌شود اما الان اختلاف یک امتیاز است.این یعنی یک بازی و یک لغزش کوچک و یک تساوی از استقلال .الان فاصله زیاد نیست که بگوییم نمی‌رسیم. هر لحظه ممکن است لغزش حریف باعث شود تیم ما جلو بیافتد چون ما در کمین نشسته‌ایم تا این اتفاق بیافتد به شرطی که خودمان هم لغزش نداشته باشیم و همه بازی‌ها را ببریم.

دیگر خبرها

  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • افزایش ۳برابر قرارداد اوسمار! بازی دلالان در پرسپولیس
  • آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند