Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دادگستری با تاکید بر ضرورت مبارزه قاطع و بی امان و بدون شتابزدگی با پدیده قاچاق گفت: قاچاق آثار زیانبار بر اقتصاد، تولید و اشتغال کشور دارد و مبارزه با آن مورد اتفاق نظر همگان است.

به گزارش قدس آنلاین، سید علیرضا آوایی در مراسم پایانی کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای دخانی در مشهد افزود: توسعه سامانه ها در مبارزه با قاچاق می تواند موثر واقع شود و باید بخش عمده کار را در این زمینه متمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی، ترویج اخلاق، انصاف، عدالت، پرهیز از شتابزدگی و رعایت حقوق انسانهاست که این موارد باید دغدغه کارگزاران نظام باشد و همه باید در برنامه ریزی، رویکرد و تصمیم گیری ها به این شاخصه ها توجه داشته باشیم.

وی گفت: برای آرای صادر شده در دادگاه های دادگستری و شعب تجدید نظر می توان تقاضای اعاده نمود ولی در تعزیرات، هر رای صادر شده قطعی و غیرقابل تجدید نظر است لذا اگر در این آرا دقت کافی نشده و دفاعیات به خوبی شنیده نشود و انصاف رعایت نگردد، ظلم شده است.

وزیر دادگستری افزود: در تلاش هستیم راهی باز کنیم تا چنانچه در آرای تعزیرات حکومتی بی عدالتی صورت گرفت، راه بازگشت وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: در صدور آرای قضایی و تعزیراتی باید نهایت دقت و رعایت انصاف را داشت زیرا آرای ناعادلانه مغایر با اهداف نظام بوده و چالش آفرین است.

وی با بیان اینکه تواضع، دیانت، حق طلبی، انصاف و انسانیت در هر پست و مقامی ضروری و شکر نعمت است گفت: مسئولان باید بدانند از روی رفتار آنان، نظام مورد قضاوت قرار می گیرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پدیده قاچاق مبارزه با قاچاق وزیر دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص الائمه اظهار کرد: انتظار است میزان برق مصرفی مشترکین از سوی وزارت نیرو با جدیت بیشتری رصد شود چرا که مبلغ هنگفتی برای یارانه انرژی در کشور هزینه می‌شود.

وی با توجه به شعار سال و تاکید رهبری بر رشد تولید در کشور گفت: تأمین حوزه برق در اولویت زیرساخت‌ها است و باید انرژی در خدمت صنعت و کشاورزی قرار بگیرد.

مخلص الائمه با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق دغدغه مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: رویکرد در بحث مبارزه با قاچاق صرفاً مقابله‌ای نیست بلکه باید فرهنگِ نه به کالای خارجی و قاچاق باید در جامعه نهادیته شود.

وی با بیان اینکه روند مبارزه با قاچاق کالا در استان روند روبه رشد است، افزود: توجه به اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از قاچاق باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

واردات کالا به اقتصاد کشور آسیب می‌زند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هر کالایی که از مبادی رسمی وارد کشور نشود به اقتصاد کشور، آسیب‌های فراوان می‌زند و استان مرکزی به دلایل استراتژیکی تأثیر بسزایی در مبارزه با قاچاق کالای کشور دارد.

بهنام نظری با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال کشور و رشد تولید، افزود: ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان کالای قاچاق در سال گذشته در استان کشف شده است.

جمع آوری ۱۷ هزار ماینر در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز گفت: با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز و برخورد قانونی با افراد متخلف از برنامه‌های اولویت دار حوزه برق مرکزی در سال جاری است.

محمود محمودی بیان کرد: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان ۵ درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است.

محمودی گفت: شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان مرکزی با جدیت ادامه دارد و انتظار است شهروندان در صورت اطلاع، مراتب را با شماره‌گیری سامانه ۱۲۱ اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق و یا شماره همراه ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6082022

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟