Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس جمهوری در کنایه‌ای با اشاره به دعوت محمدباقر قالیباف از جوانان برای نامزد شدن در انتخابات مجلس اظهار کرد: مشکل از اعتبار سوخته فرماندهان سابقی است که مردم باید به ‌«تکرار می‌کنم» آنان پاسخ مثبت و به جوانان سیما ساخته رأی بدهند.

به گزارش ایسنا، حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به دعوت محمدباقر قالیباف از جوانان برای نامزد شدن در انتخابات مجلس، نوشت:
«‏تعداد زیادی از جوانان عزیز نو اصول‌گرا سودای نمایندگی مجلس دارند؛ این حقشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشکل از اعتبار سوخته فرماندهان سابقی است که مردم باید به ‌«تکرار می‌کنم» آنان پاسخ مثبت و به جوانان سیما ساخته رأی بدهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آشنا قالیباف حسام الدین آشنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از فرماندهان ارتش در صحن مجلس حاضر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش با حضور در جایگاه میهمانان صحن مجلس، از نزدیک در جریان فرآیند قانونگذاری و نظارت قوه مقننه قرار گرفتند.

کد خبر 6079539 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • حل مشکل بیمه مشاوران با اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
  • اسرائیل به سرزمین سوخته بدل می‌شود؟
  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در صحن مجلس
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • جمعی از فرماندهان ارتش در صحن مجلس حاضر شدند