Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مراسم جشن ازدواج آسان در استان برگزار و به ۴۰ زوج نیز جهیزیه اهدا می‌شود. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهدای 40 جهیزیه به زوج‌های جوان  گلستانی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهارداشت: یکی از تاکیدات مهم اسلام  و دستورات پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) فراهم کردن مقدمات ازدواج  برای جوانان بوده و اجرای این طرح  باهدف ایجاد زمینه لازم برای ازدواج آسان و حمایت از زوجین در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از دیگر اهداف این طرح ایجاد پیوند و رابطه مستحکم میان جوانان و مساجد، الگوسازی شایسته برای خیران و کمک برای تسهیل امر ازدواج جوانان و تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج و بازخوانی نقش مهم و تاثیرگذار نهادهای دینی در ارائه خدمات اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: این طرح با تاکید بر محوریت قرار دادن مساجد و بهره‌گیری از مشارکت مردمی در تحقق کارکرد اجتماعی آن اجرا می‌شود.

تحویل 18 ست جهیزیه به خانواده های کم درآمد استان همدان در طرح احسان مسجداهدای جهیزیه به زوج‌های مناطق کم برخوردار خراسان شمالی به روایت تصاویرنمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه با هدف تسهیل امر ازدواج در شیراز برگزار می‌شود

وی ادامه داد: تهیه جهیزیه و اهدای آن به زوج‌های جوان در قالب طرح  « مسجد احسان» در دستور کار قرار گرفت که در قالب ارائه خدمات اجتماعی از قبیل راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه، خدمات به خانواده‌ها (تأمین جهیزیه ) و خدمات حوزه سلامت با محوریت مساجد، از سوی بنیاد اجتماعی احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شکل‌ گرفته و در همین زمینه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، اهدا جهیزیه به زوج‌های کم‌توان انجام خواهدشد.

ولی‌نژاد افزود: مراسم جشن ازدواج آسان این زوجین در روز پنجشنبه 30  خرداد در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار و در این مرحله 40 جهیزیه به زوج‌های جوان استان گلستان اهدا می‌شود.

وی گفت: در این طرح 14 کالای اساسی شامل یخچال، اجاق گاز، سرویس چینی، سرویس قابلمه، اتو، کتری، سرویس قاشق و چنگال، پتو، کالای خواب، ساعت، جاروبرقی، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی و فرش به زوجین اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

R41471/P4001/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سیدرضا نظری افزود: در این هفته، بسته‌های بهداشتی ویژه دختران دانش آموز، درمجموع به ارزش ۳ میلیارد تومان، با اولویت مناطق کمتر برخوردار استان توزیع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • ۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد