Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:13:15 GMT

کاپلو: آرژانتینِ مارادونا بهتر از آرژانتینِ مسی است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۲۸۵۹

کاپلو: آرژانتینِ مارادونا بهتر از آرژانتینِ مسی است

شروع ضعیف و آزاردهنده آرژانتین در کوپا آمریکای ۲۰۱۹ توجه منتقدان را بار دیگر به خود جلب کرده است، به ویژه «لیونل مسی» مرد شماره یک آنها؛ اما این افکاری نیست که «فابیو کاپلو» را مشغول کرده است.

در واقع سرمربی اسبق رئال مادرید مخالفت خود را به شکلی بی پرده در رابطه با این نظر که مسی باید بهتر ا ز «دیگو مارادونا» عمل کند، ابراز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپلو در این خصوص اظهار داشت: مردم در مورد هر دوی آنها حرف می‌زنند اما آرژانتینِ مارادونا قدرتمندتر بود و نسبت به آرژانتینِ مسی با کیفیت تر بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: او (مسی) بازیکنان بهتری را در خط حمله روبروی خود دارد اما در خط هافبک و دفاع این طور نیست و این مشکل اصلی آرژانتین است؛ مسی بازیکن فوق العاده ای است؛ او زندگی‌اش را صرف فکر کردن به فوتبال می‌کند، برخلاف کسی مثل «نیمار» که فقط به تجارت فکر می‌کند.

این در حالی است که «دیگو سیمئونه» هموطن مسی و سرمربی اتلتیکو مادرید موافقت خود را با نظر کاپلو اعلام کرد و اظهار داشت: مسی در هر لحظه از بازی می‌تواند راه نجاتی پیدا کند اما برای این کار به یک تیم نیاز دارد؛ بازیکنانی که با مسی بازی می‌کنند باید درک کنند که چه پتانسیلی دارند؛ پتانسیلی عظیم که در شخصیت تک تک آنان پنهان شده است؛ مسی نیاز دارد که تمام هم تیمی‌هایش زمانی که در کنار او بازی می‌کنند، احساس امنیت و اعتماد داشته باشند. در مورد کلاس بازی و جایگاه مسی شکی ندارم و او می‌تواند خود را با هر شرایطی وفق دهد چرا که طالب پیرزی است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم

ویدیویی از مهارت های فوتبالی درخشان دیگو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین را مشاهده می کنید.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم