Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:44:07 GMT

حسینی با استقلال توافق کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۲۹۰۳

حسینی با استقلال توافق کرد

قرارداد سید حسین حسینی با باشگاه استقلال به پایان رسیده است و ظرف روزهای گذشته حاشیه‌های زیادی برای تمدید قرارداد این دروازه بان ملی پوش شکل گرفت.
پس از تنش‌های فراوانی که میان حسینی و معاون ورزشی استقلال به وجود آمد او امروز مذاکرات دوباره ای با مدیران این تیم داشت و در نهایت طرفین به برای امضای قراردادی دو ساله به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با جدایی سید مهدی رحمتی در لیگ نوزدهم سید حسین حسینی شماره یک استقلال را خواهد پوشید.
چند روز پیش معاون باشگاه استقلال با اشاره به شرایط «سید حسین حسینی» اظهار داشت: او شرطی مبنی بر حضور نداشتن «سید مهدی رحمتی» را مطرح کرد تا مذاکرات متوقف شود. حسینی برای عقد قرارداد ۶۰ میلیارد ریال برای ۲ فصل به همراه پاداش که سه برابر بیشتر نسبت به قرارداد سال قبل است، درخواست کرد. همچنین او اعلام کرد که باید طلبش از استقلال نقد تسویه و ۴۰ درصد از قرارداد فصل بعد را به صورت پیش پرداخت، دریافت کند که این مطالبات در شأن باشگاه استقلال نیست. بر همین اساس به او نیز ۲۴ ساعت فرصت داده شد تا به باشگاه استقلال پاسخ دهد.
حسینی در واکنش به مصاحبه معاون ورزشی استقلال اظهار داشت: خطیر فقط برای خارجی‌ها وقت و زمان همین طور احترام قائل است و برای داخلی‌ها نه. دست و دلبازی های خطیر فقط برای خارجی‌های استقلال بود و بس. او از توافق من و استقلال خشنود نبود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد ، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

به نقل از ورزش سه ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال ، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روزهای گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896498

دیگر خبرها

  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد