Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس هماهنگی با دستگاه قضایی مهلت یک ماهه برای عقب نشینی پلاژهای دولتی از حریم 60 متری ساحل خزر تعیین شده است و هر دستگاهی که تمکین نکند با برخورد قضایی مواجه خواهد شد. ‎ به گزارش بلاغ، بر اساس تازه‌ترین گزارش استانداری مازندران، از 37 کیلومتر سواحل دریای خزر در مازندران، حدود 163 کیلومتر در تملک دستگاه‌های دولتی اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادهای امنیتی، انتظامی و نظامی قراردارد که تاکنون در 73 درصد از این مسافت، عقب نشینی 60 متری صورت گرفته است و 23 درصد مابقی، در مهلت مقرر عقب نشینی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دستگاه قضا با متخلفان قاطعانه برخورد می‌کند
سید یونس حسینی عالمی دادستان مرکز مازندران در بیست و سومین جلسه ستاد آزاد سازی سواحل مازندران ضمن اعلام حمایت دستگاه قضا، بر آزادسازی حریم 60 متری سواحل دریای خزر از سوی دستگاه‌های دولتی تاکید کرد.

وی ادامه داد: بر اساس دستور رئیس قوه قضاییه و ابلاغ دادستان عمومی و انقلاب کل کشور، تمامی دستگاه‌های دولتی و حتی انتظامی و نظامی موظف‌اند تا نسبت به آزادسازی حریم 60 متری ساحل خزر اقدام کنند و در صورت عدم اقدام نیز مطابق قانون با آنان برخورد می‌شود.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز مازندران، دستگاه قضایی استان مازندران مطابق با این دستور رئیس قوه قضاییه با قوت با متخلفان برخورد می‌کند و مهلت یک ماهه پیش بینی شده نیز باید مد نظر دستگاه‌ها باشد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز گفت: بر اساس هماهنگی با دستگاه قضایی، مهلت یک ماهه برای عقب نشینی پلاژهای دولتی از حریم 60 متری ساحل خزر تعیین شده است و هر دستگاهی که تمکین نکند با برخورد قضایی مواجه خواهد شد.وی افزود:‎ این ضرب‌الأجل شامل تمامی دستگاه‌های دولتی، حاکمیتی، انتظامی و نظامی و امنیتی می‌شود و همه باید حریم 60 متری را آزاد کرده و عقب نشینی کنند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: البته تاسیسات این دستگاه‌ها در صورتیکه می‌تواند مورد بهره برداری عموم قرار گیرد، نیاز به تخریب ندارد؛ ولی باید عقب نشینی حریم از سوی این دستگاه‌ها صورت گیرد.

این مسئول متذکر شد: تاسیساتی که از تملک این دستگاه‌ها اعم از دولتی، حاکمیتی و نیروهای انتظامی و نظامی در قالب آزادسازی حریم خارج می‌شود، تحت مدیریت جداگانه قرار می گیرد تا عموم مردم بتوانند از آن بهره برداری کنند.

حسین‌زادگان، دلیل چنین تصمیمی را استفاده بهینه از این تاسیسات و جلوگیری از اتلاف منابع دولتی برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف ساکن چیست؟  

 سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص تعریف تخلفات ساکن توضیح داد و گفت: تخلف ساکن عبارت است از اینکه راننده خودروی خود را در محلی بسیار نامناسب و غیرمجاز پارک کرده و راننده هم گاهی در داخل آن می‌نشیند که باعث بروز بی نظمی و ایجاد ترافیک و بر هم ریختن نظم و امنیت عبور و مرور برای دیگر خودرو‌ها در آن محدوده شده است.

این مقام انتظامی  بیان کرد: دقیقا در ماده ۱۶۳ آیین نامه راهنمایی و رانندگی به صراحت به این موضوع اشاره دارد و محل‌هایی که توقف در آنها ممنوع می‌باشد را بیان داشته است.

سرهنگ شریفی گفت: کسانی که در آزمون آئین نامه شرکت می‌کنند هم به این نکته توجه داشته باشند که اگر سوالی در این خصوص بود بدانند که جواب توقف در حریم تقاطع‌ها در چه فاصله‌ای ممنوع می‌باشد؟ ۱۵ متر است، یعنی در تقاطع‌ها در فاصله ۱۵ متری آنها توقف ممنوع می‌باشد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد : حتی شیر‌های آتش نشانی هم حریم دارند و توقف در حریم آنها به منظور دسترسی آتشنشانان در مواقع اضطراری ممنوع است.

وی گفت: اطراف چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، ورودی و خروجی مراکز امدادی مانند آتش نشانی و بیمارستان‌ها در فاصله ۱۵ متری آنها ممنوع می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • تخلف ساکن چیست؟