Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا از این باشگاه جدا شد.

طرفداری - حسین منادی، گلر جوانی که از این باشگاه سایپا به سطح اول فوتبال ایران معرفی شده است، امروز (چهارشنبه) بعد از 6 سال حضور در دروازه رده های جوانان، امید و بزرگسالان نارنجی پوشان با دریافت رضایت نامه  از جمع نارنجی ها جدا شد.

به نقل از فارس، منادی که در آکادمی سایپا، شکوفا و رشد یافته، امروز در تمرین تیم بزرگسالان حضور یافت و با ابراهیم صادقی و بازیکنان تیم خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن جوان، همانند خیلی از فوتبالیست های جوان از شهرهای مختلف کشور شناسایی و زیر نظر مربیان سایپا پرورش یافته و حالا نامش برای اهالی فوتبال آشناست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است

آلودگی هوا زمستان و تابستان نمی‌شناسد و در تمام سال چهره آسمان را کدر می‌کند، بنابراین آمار و میزان آلایندگی‌ها برای شهروندان مهم است تا بدانند هر روز شاخص کیفی شهرها در چه سطحی قرار دارد، لازم است بدانیم امروز هوای سه شهر در وضعیت ناسالم و تعداد ۲۱ شهر سالم و پاک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اگر نگاهی به روز گذشته و امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ بیندازیم، می‌توانیم میزان و شدت آلودگی هوا که بر آسمان شهرهای مختلف گسترده شده است را به‌خوبی حس کنیم، از این‌رو خبرگزاری ایمنا به مقایسه شاخص کیفی هوا در شهرهای مختلف پرداخته است، بنابراین بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست، امروز شاخص کیفی هوای هیچ‌کدام از شهرها در وضعیت بسیار خطرناک (قهوه‌ای) و بسیار ناسالم (بنفش) قرار ندارد.

بر این اساس، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در هیچیک از کلان‌شهرها در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار ندارد، اما روز گذشته شهر زنجان در موقعیت آلوده (قرمز) ثبت شد.

در همین راستا، سنجش کیفیت هوا امروز در کلان‌شهرهای اصفهان با شاخص ۱۱۱، مشهد با شاخص ۱۱۴ و اهواز با شاخص ۱۰۷، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد، در حالی که روز گذشته هیچکدام از شهرها بر مدار ناسالم (نارنجی) ثبت نشدند.

به این ترتیب شاخص کیفیت هوا امروز در شهرهای تبریز با شاخص ۶۲، کرج با شاخص ۶۷، تهران با شاخص ۷۳، شهرکرد با شاخص ۸۴، بیرجند با شاخص ۶۴، بجنورد با شاخص ۷۶، زنجان با شاخص ۶۸، سمنان با شاخص ۷۰، قزوین با شاخص ۹۰، قم با شاخص ۵۵، کرمان با شاخص ۷۰، اراک با شاخص ۷۳، بندرعباس ۵۱ و یزد با شاخص ۵۵، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

لازم به یادآوری است که روز گذشته سی‌ام فروردین، شهرهای تبریز، ارومیه، اصفهان، کرج، بوشهر، تهران، شهرکرد، اهواز، سمنان، قم، سنندج، کرمانشاه، اراک و یزد، در وضعیت هوای سالم (زرد) بودند.

بر این اساس، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در کلان‌شهرهای ارومیه با شاخص ۴۶، بوشهر با شاخص ۴۲، زاهدان با شاخص ۲۹، شیراز با شاخص ۳۰، سنندج با شاخص ۳۱، کرمانشاه با شاخص ۵۹ و همدان با شاخص ۳۹، در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد، اما روز گذشته شهرهای بیرجند، مشهد، زاهدان، قزوین، کرمان و همدان، در وضعیت پاک (سبز) ثبت شدند.

لازم است بدانیم، امروز شرایط کیفی هوای کلان‌شهرهای اردبیل، ایلام، یاسوج، گرگان، رشت، خرم‌آباد و ساری، ثبت نشده است، در حالی که روز گذشته شهرهای اردبیل، ایلام، بجنورد، شیراز، یاسوج، گرگان، رشت، خرم‌آباد، ساری و بندرعباس بدون داده ثبت شد.

در نهایت بر اساس داده‌های موجود سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست و مقایسه شاخص کیفی هوا، امروز هیچ‌کدام از شهرها در وضعیت بسیار خطرناک (قهوه‌ای)، بسیار ناسالم (بنفش) و ناسالم (قرمز) ثبت نشدند، اما سه شهر ناسالم (نارنجی)، تعداد ۱۴ شهر سالم (زرد)، هفت شهر پاک (سبز) و هفت شهر بدون داده ثبت شده‌اند، به‌طوری که روز گذشته یک شهر ناسالم (قرمز)، تعداد ۱۴ شهر سالم (زرد)، شش شهر پاک (سبز) و شمار ۱۰ شهر بدون داده درج شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 745922

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • اقدام جالب بزرگ‌ترین جامانده جام ملت‌ها (عکس)
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند