Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران لحظاتی پیش وارد سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل شد و تمرینات خود را آغاز کرد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران لحظاتی پیش از سرعین وارد سالن رضازاده اردبیل شد و تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران پشت درهای بسته در حال برگزاری است و از ورود خبرنگاران به سالن شش هزار نفری رضازاده اردبیل جلوگیری شد.

درحالی بازیکنان و کادرفنی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران وارد سالن شش هزار نفری رضازاده اردبیل شدند که علاقه‌مندان به رشته ورزشی والیبال در جلوی سالن رضازاده اردبیل حضور یافته بودند و منتظر حضور بازیکنان تیم ملی والیبال بودند.

لیگ ملت‌های والیبال| ایران به دنبال 3 پیروزی دیگر در اردبیل + برنامه و جدولسلطانی‌فر: در المپیک ریو از لحاظ پاداش قهرمانان چهارم بودیم/ والیبال در شأن و منزلت ایران تلاش کردلیگ ملت‌های والیبال ـ اردبیل| ‌پخش زنده هفته چهارم لیگ ملت‌ها از شبکه سوم‌، ‌‌سبلان و ‌‌جام‌جم‌

شور و حال خاصی در جلوی ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل به وجود آمده است ولی از حضور تماشاگران نیز در محل تمرینات تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران جلوگیری شد.

لحظاتی پیش نیز تیم ملی والیبال فرانسه تمرینات خود را در سالن رضازاده اردبیل به پایان رساند و با اتوبوس به محل اقامت خود در سرعین اعزام شدند.

انتهای پیام/ ز

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • برگزاری رژه روز ارتش در کرمان + فیلم و تصویر
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت