Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه بیست و یکم خرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله ۱۲ میلیاردی قاچاق در جم

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس شهرستان جم یک دستگاه کشنده تریلر حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار خلیل واعظی افزود: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان جم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور جم– فیروز آباد به یک دستگاه کامیون کشنده تریلر مشکوک شدند وآن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: از این خودرو ۲۶ کارتن دستگاه ماینر، ۲۶ دستگاه پاورماینر، ۲۰ کارتن حاوی ۹۲ دستگاه سوپر تربو خودرو، ۱۰ قطعه لوازم جانبی سوپر تربو خودرو، ۳۴ حلقه لاستیک و دو دستگاه یخچال بدون مجوز گمرکی کشف شد و کارشناسان ارزش ریالی آن را ۱۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: هدف سودجویان از ورود این دستگاه‌ها به کشور التهاب در بازار ارزی است که باعث ضربه زدن به اقتصاد و در پی آن افزایش تورم و بیکاری می‌شود.

سردار واعظی با اشاره به اینکه در این زمینه یک متهم دستگیر شده است، عنوان کرد: مردم می‌توانند هرگونه موارد مشکوک به کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند تا در این خصوص اقدام شود.

رفع تصرف ۷ هکتار اراضی دولتی در دشتی

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از رفع تصرف بیش از ۷۳ هزار مترمربع زمین‌های دولتی در شهرستان دشتی خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: در پی رصد اطلاعاتی پلیس مبنی بر وقوع زمین خواری و اقدام به تخریب و کشت و زرع در اراضی اداره منابع طبیعی شهرستان دشتی، بررسی‌های لازم با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتی آغاز شد.

وی ادامه داد: در نتیجه استعلام از مراجع قانونی و بازدید میدانی و کارشناسی از زمین مورد نظر مشخص شد که ۷۳ هزار و ۲۵۰ متر مربع از اراضی ملی اداره منابع طبیعی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تصرف شده بود که رفع تصرف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم دستگیر شد.

اتوبوس حامل محموله میلیاردی کالای قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل انواع کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توقیف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور خروجی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و برای بازرسی اولیه آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی از اتوبوس ۳۸۰ دستگاه کارتخوان بانکی، ۱۵ حلقه لاستیک (خارجی) خودرو، یک دستگاه یخچال ساید بای ساید، ۱ دستگاه موتورخودروی خارجی و پنج کیسه لوازم اوراقی خودروی خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم بیان کرد: طبق اظهارات راننده خودرو، این محموله از یکی از شهرستان‌های جنوبی به مقصد یکی از استان‌های همجوار بارگیری شده بود.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، یادآور شد: اتوبوس به همراه کالا‌های کشف شده توقیف شد و متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

خبرهای حوادث

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف محموله‌ی شکلات و نوشابه‌های انرژی‌زا قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار علی ابراهیمی، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری درمحورهای مواصلاتی استان به 2 دستگاه خودرو ایسوزو و وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی ادامه داد: پس از توقف خودروها و در بازرسی از آنها با رعایت موازین شرعی و حقوق شهروندی، 2 هزار و 892 قوطی نوشابه انرژی زا و بیش از یک تن و 107 کیلو گرم شکلات خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده کشف و 2 دستگاه خودرو وانت نیسان و کامیونت ایسوزو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در انزلی