Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: جاده ترانزیتی مهران ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در نشست توسعه صادرات غیر نفتی از مدیران استان خواست با مدیریت کردن مشکلات مالی در پروژه های اربعین وقفه ایجاد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده ترانزیتی پلدختر- رومشکان و اسلام‌آباد مسدود استزیر آب رفتن جاده ترانزیتی اهواز - شوش + فیلمانتقاد رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از وضعیت نامطلوب جاده ترانزیتی تبریز به بازرگان

وی ادامه داد: هنر امروز ما این است که در این شرایط سخت بتوانیم امور ضروری را هر جور شده پیش ببریم ولو اینکه برای دستگاه ها تعهد ایجاد شود که البته در نهایت این مطالبات توسط دولت پرداخت می شود.

استاندار ایلام در ادامه بر اجرایی شدن تعهدات مدیران در به سرانجام رساندن پروژه های وعده داده شده تاکید کرد و گفت:  یکی از این وعده‌های مهم پروژه جاده ترانزیتی مهران است که بایست ظرف یک ماه آینده تکمیل شود.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که وعده کاری که توان انجامش را نداریم، ندهیم، اضافه کرد:  اگر قرار است کاری انجام نشود قول و وعده آن را ندهیم چراکه عوارض کمتری دارد.

وی افزود: هر اقدامی اگر به موقع صورت نگیرد حتی اگر نتیجه هم داشته باشد ارزش خود را از دست می‌دهد.

 سلیمانی دشتکی در ادامه بجای کلی گویی خواستار کار عملیاتی از مدیران شد و گفت: همه دغدغه من اجرایی شدن قول و وعده هایی است که به مردم داده می شود و از این رو در امور پیش رو بر عملیاتی بودن مدیران تاکید دارم.

در این نشست استاندار ایلام طی تماس‌های تلفنی جداگانه با حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و میر اشرفی معاون وزیر و رییس کل گمرکات کشور در خصوص تامین اعتبار جاده ترانزیتی مهران برای تردد کامیونها و اجرای طرح جامع گمرک مهران رایزنی نمود و در نهایت منجر به رفع مشکل و قول مساعد مسئولان ذی ربط در این زمینه‌ها شد.

انتهای پیام/ ز

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!

تا ساعاتی دیگر، ژاوی ادامه حضورش در بارسلونا را به طور رسمی اعلام خواهد کرد

طرفداری | با وجود اینکه ژاوی چندی پیش اعلام کرده بود در پایان فصل جاری و فارغ از کسب هر نتیجه‌ای، بارسلونا را ترک خواهد کرد، به نظر می‌رسد که تصمیم این سرمربی تغییر کرده و او در اردوی آبی و اناری پوشان ماندنی خواهد شد. قرار است طی ساعات آینده، یک کنفرانس خبری با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شود که موضوع احتمالی آن، اعلام رسمی ادامه همکاری با سرمربی جوان اسپانیایی خواهد بود.

اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی

به گزارش رادیو کاتالونیا، آینده ژاوی باعث ایجاد یک بحران و تنش جدی در تیم مدیریتی بارسلونا شده‌است. هیئت مدیره این باشگاه با اتفاق نظر خواهان برکناری ژاوی شده بود اما خوان لاپورتا رای آن‌ها را نادیده گرفت و به ژاوی اصرار کرد که در بارسلونا بماند. به نظر می‌رسد که دو عامل، در تصمیم خوان لاپورتا موثر بوده‌اند:

۱) ژاوی از لاپورتا خواسته بود که در صورت اخراج‌شدن از بارسلونا، حقوق سال آخر او به طور تمام و کمال پرداخت شود.

۲) چون لاپورتا نتوانست گزینه مناسبی برای هدایت بارسلونا در فصل آینده پیدا کند، از ژاوی خواست که از تصمیمش منصرف شود و بماند.

به گفته رادیو کاتالونیا، اقدام لاپورتا در مخالفت با دیگر سران باشگاه و اصرار به ادامه همکاری با ژاوی، ممکن است باعث استعفای برخی اعضای هیئت مدیره بارسلونا در روزهای آتی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است