Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: دومین اجلاس اکو به صورت موفقیت‌آمیز در اردبیل برگزار شد و در ادامه ضروری است دولت بسته‌های سرمایه‌گذاری را در سایت کشورهای عضو اکو معرفی کند. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

حسین پیرموذن در حاشیه اختتامیه دومین اجلاس اکو و در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: اتاق بازرگانی اردبیل با سه ماه برنامه‌ریزی میزبانی دومین اجلاس کشورهای عضو اکو را رقم زد و فرصتی برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مطلوب و موفق این اجلاس و برگزاری نمایشگاه، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و جلسات هم اندیشی در این اجلاس افزود: لازم است به منظور نتیجه بخش بودن این اجلاس در ادامه دولتمردان توان خود را به کار گرفته و مطابق بیانیه اجلاس بسته‌های سرمایه‌گذاری را برای سایت اکو معرفی کنند.

"سرانه پزشک" در ایران کمتر از کشورهای جنگ‌زده سوریه و فلسطین!دومین اجلاس کشورهای عضو «اکو» در اردبیل خاتمه یافتآب‌های معدنی اردبیل به نماد گردشگری سلامت ‌تبدیل می‌شودسند توسعه گردشگری سلامت استان اردبیل تدوین شد

‌رئیس اتاق بازرگانی اردبیل با اشاره به اینکه در شرایط تحریم نباید انتظار انعقاد تفاهم‌نامه را داشت و در چنین شرایطی مهمانان خارجی صرفا با ظرفیت‌ها آشنا شده و در سفرهای آتی نسبت به سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی خواهند کرد.

پیرموذن گفت: به عنوان مثال از کشور آلمان در خصوص سرمایه‌گذاری در 5 حوزه اعلام آمادگی شده و مهمانان این کشور طی هفته‌های آتی مشروط به معرفی بسته‌ها و حمایت سرمایه‌گذاران به اردبیل سفر خواهند کرد.

وی با اذعان به اینکه یک شهر برای جهانی شدن باید همایش و رویدادهای جهانی برگزار کند، اظهار کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران پیشانی تبلیغات گردشگری است و اکو فرصت مطلوبی برای معرفی توانمندی‌ها خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل با اشاره به اینکه از تمامی حوزه‌ها ارائه بسته سرمایه‌گذاری درخواست شده است، تصریح کرد: هر چند رویداد اکو موجب افزایش سفر گردشگران و تجار به اردبیل خواهد شد اما بهره‌برداری بهینه از آن معطوف به ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/ ز

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

زارعی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای فعالیت منطقه ویژه اقتصادی تاکنون سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای احداث واحد‌های تولیدی و خدماتی ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.

او افزود: از ابتدای تأسیس تاکنون بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برای تجهیز و آماده سازی در سایت مرکزی هزینه شده است.

زارعی بیان کرد: همچنین از ابتدای فعالیت تاکنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز و آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی استان در سایت مرزی ماهیرود هزینه شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدای عملیاتی شدن منطقه تاکنون در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه اقتصادی ۱۷۰ نفر به صورت مستقیم و همچنین دو هزار و ۹ نفر در واحد‌های مستقر در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه در زمان بهره برداری شاغل شدند.

بیشتر بخوانید

۱۶ طرح سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی فعال هستند

او با بیان اینکه در مجموع دو هزار و ۱۳۹ نفر در منطقه ویژه اقتصادی مشغول به کارند تصریح کرد: پارسال ۲۱ هزار و ۸۶۴ کامیون ترانزیت انجام دادند و همچنین ۱۷۱ بارگیری از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی انجام شد.

زارعی اظهار کرد: صادراتی که در سال ۱۴۰۲ از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در بخش سوختی صورت گرفت به میزان ۱۳۳ هزار و ۱۸ کامیون، متفرقه باری با ۲۸ هزار و ۹۶۰ کامیون انجام شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: همچنین پارسال کل ناوگان ورودی به سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی استان ۷۶ هزار و ۴۰۵ کامیون بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • ظرفیت تجارت ایران و آفریقا به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد
  • معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • نشست «دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی