Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@04:37:35 GMT

استراماچونی وارد تهران شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۳۵۲۱

سرمربی جدید استقلال برای شروع کار خود در این تیم به تهران سفر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال که پنجشنبه هفته گذشته قرارداد خود را به صورت الکترونیکی امضا کرده بود، وارد تهران شد.

دستیاران این سرمربی ایتالیایی 24 ساعت قبل به تهران سفر کردند و حالا با ورود او بخش خارجی کادرفنی استقلال تکمیل شد و به زودی با معرفی دستیاران داخلی، کادرفنی استقلال تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی باشگاه استقلال حامد حاجیلو مدیر روابط عمومی و بیژن سلطانی، افسر امنیتی برای استقبال در فرودگاه حاضر شدند و این سرمربی بعد از حضور در تهران قصد دارد بعد از جلسه با مدیران باشگاه در جلسه ای با حضور اصحاب رسانه و پیشکسوتان معارفه شود.

استراماچونی اولین سرمربی ایتالیایی تاریخ استقلال است که جانشین فرهاد مجیدی شده و احتمالا از هفته آینده تمرینات استقلال را آغاز خواهد کرد تا فصل جدیدی با این سرمربی در استقلال رقم بخورد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست

کاپیتان فصل گذشته تیم والیبال پیکان به تیم تازه وارد لیگ برتری پیوست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال صنعتگران امید که نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد، رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد.

نخستین خرید تیم صنعتگران، علی بهبودی، کاپیتان و پاسور کهنه‌کار و فصل گذشته تیم پیکان است تا با توجه به حضور این بازی‌ساز باتجربه، تیم صنعتگران اقدام به جذب سایر بازیکنان کند.

حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی

هدایت تیم تازه‌وارد صنعتگران در این فصل بر عهده رضا مومنی مقدم است که به طور همزمان مسئولیت تیم جوانان ایران را  نیز بر عهده دارد. در مدتی که این مربی در تیم جوانان برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا تلاش می‌کند، حسین نجاتی، ملی‌پوش پیشین و مربی فصل گذشته تیم شهداب، تمرین‌های تیم صنعتگران را به عنوان مربی زیر نظر خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • فیلم/ حضور یهودیان در مسجدالاقصی در اولین روز عید پسح
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست