Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:29:04 GMT

۶.۵ میلیون روستایی از آب شرب بهداشتی برخوردار شده اند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۳۶۰۳

۶.۵ میلیون روستایی از آب شرب بهداشتی برخوردار شده اند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اردکانیان در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به گلشهر و مجتمع آبرسانی جلگه در گلپایگان در حسینیه علمدار روستای نیلوان گلشهر، آبرسانی روستایی را از اولویت‌های دولت یازدهم و دوازدهم دانست و افزود: با تاکید دولت و حمایت‌های مقام معظم رهبری تا کنون ۶ و نیم میلیون نفر جمعیت روستایی از شبکه‌های آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند و تا پایان دولت دوازدهم به بالغ بر ۹ میلیون نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با بهره برداری از پروژه‌های امروز به تعداد قابل توجهی روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر آبرسانی می‌شود، گفت: همچنین در طرح آبرسانی به گلشهر افق جمعیتی ۱۵ هزار نفر پیش بینی شده است. اردکانیان اظهارداشت: بسیار خوشحالیم که اصلی ترین سرمایه خودمان که عمرمان هست را در مسیری صرف می‌کنیم که باعث خدمت رسانی به مردم و بهره مندی آنها از آب بهداشتی و سالم می‌شود.

وی افزود: در شرایطی که کشور با محدودیت‌های اقتصادی مواجه است به نتیجه رسیدن طرح‌های عمرانی مختلف نشان می‌دهد دولت بنا دارد وقفه‌ای در اجرای طرح‌های عمرانی رخ ندهد.

اردکانیان با اشاره به اینکه آب نقش مهمی در استمرار حیات و آسایش و امنیت خاطر مردم دارد، گفت: بردباری مردم باعث می‌شود که خداوند به شکرانه آن نعمت را افزون کند، به طوری که در سال آبی فعلی شاهد یکی از سال‌های ترسالی بلافاصله بعد از یکی از خشک‌ترین سال‌ها هستیم و امیدواریم با استفاده بهینه قدردان این نمعت باشیم و خداوند هم نعمت را مستمر گرداند.

کد خبر 4645743

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا اردکانیان آب شرب روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز، بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاهی توسط کمیسیون تخصصی صدور پروانه‌های بهداشتی موسسه‌های تولیدی غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و داروی اهواز صادر شد.

در این کمیسیون تخصصی که با حضور دکتر مهدوی نیا معاون غذا و دارو برگزار شد، ضمن صدور ۳ پروانه ثبت منبع تاسیس و بهره برداری و ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاهی بررسی و تایید شد.

در پایان یادآور می‌شود: جلسه درخواست‌ها و نامه‌های متقاضیان در واحد مدیریت نظارت وارزیابی فراورده‌های خوراکی و آشامیدنی این معاونت بررسی و رای لازم صادر شد.

دیگر خبرها

  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • آبرسانی به ۷۰ روستای استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • ۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید