Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا باقریان در در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت: برای مرمت و بازسازی قنات روستا‌های حنفش، مهرآباد نیستانک، بداف بافران، ورپشت، کیخسرو مزرعه امام و معین آباد ۱۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به ابراز خرسندی کشاورزان و باغداران از جاری شدن این قنات‌ها افزود: با توجه به خشکسالی‌های پی در پی در سال‌های گذشته مرمت و بازسازی این هفت رشته قنات در حفظ و پایداری آبدهی قنات‌های یاد شده، نقش مؤثری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس جهادکشاورزی بیان نمود: در سال گذشته عملیات باز سازی ۴۰ رشته قنات با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال انجام شد.

باقریان بیان نمود: منابع تأمین آب کشاورزی شهرستان نایین شامل ۵۸۲ رشته قنات و ۹۰ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق است که سطح کشت حدود سه هزار و ۷۰۰ هکتار و آیش یکهزار هکتار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی در پایان گفت: اعتبار مورد نیاز برای تعویض لوله‌های آب رسانی مجتمع دامداری حنفش نایین به طول ۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیون ریال تامین و تخصیص یافته که در اوایل تیرماه سال جاری، عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

انتهای پیام/م

آغاز عملیات بازسازی تعدادی از قنوات نایین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی شهردار منطقه دو تهران از مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم خبر داد.

وی با تأکید بر نقش دیوارهای صوتی در کاهش آلودگی صوتی افزود: با توجه به اینکه بخشی از دیواره صوتی بزرگراه حکیم بر اثر برخورد خودروهای عبوری از حالت خود خارج شده و همین مساله مزاحمت‌هایی را برای اهالی و ساکنین مجاور دیوار صوتی موجب شده بود.

صالحی بهسازی و مرمت دیوار صوتی یکی از مطالبات شهروندان بود، اظهار داشت: به منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، با هماهنگی به عمل آمده با سازمان حمل و نقل ترافیک مرمت و بازسازی دیوار صوتی انجام شد.

شهردار منطقه ۲ رفع آلودگی‌های صوتی و حفظ آرامش شهروندان را از مهم‌ترین اهداف نصب دیوار صوتی در بدنه بزرگراه‌ها برشمرد و افزود: در همین راستا مدیریت شهری حفظ و نگهداشت دیوار صوتی را دنبال می‌کند.

کد خبر 6085403

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • خسارت میلیاردی سیل به بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان