Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج  به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه‌ای که به‌منظور تدوین نقشه راه جهت پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال در بانک توسعه تعاون برگزار گردید بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: امروزه حرکت به سمت بانکداری دیجیتال یک ضرورت و الزام برای نظام بانکی محسوب می‌شود و بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای از پیشتازان در این عرصه به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت‌ها و الزام به مهاجرت از بانکداری سنتی به مدرن در دنیای امروز در خصوص کارکردهای بانکداری دیجیتال یادآور شد: افزایش درآمدهای غیر مشاع، تسهیل در فرآیند بانکداری، تسهیل در فرآیند کنترل‌های داخلی، کاهش هزینه‌های سربار و همچنین ارتقاء و بهبود فرآیند پاسخگویی به ذینفعان ازجمله کارکردهای اصلی این نوع از بانکداری در دنیای امروز به شمار می‌آید.
در ادامه امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون دستیابی به یک تعریف مشخص و زبان مشترک در خصوص بانکداری دیجیتال را یک امر مهم و اساسی دانست و افزود: امروزه در تعریف بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال و تفکیک این دو از یکدیگر با چالش‌هایی روبرو هستیم، اما به‌طورکلی بانکداری الکترونیک را می‌توان استفاده از ابزار تخصصی برای ارائه خدمات به مشتریان از طریق بسترهای الکترونیک دانست، درحالی‌که بانکداری دیجیتال را می‌توان یک تحول و ایجاد یک فرایند و خدمات یکپارچه در پشت باجه به مشتریان دانست.
وی ضمن اشاره به زیرساخت‌هایی که در خصوص پیاده‌سازی این سیستم در بانک توسعه تعاون اجرایی شده است در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های مرتبط با انبار داده، ایجاد فرآیند بازرسی هوشمند و همچنین اجرایی نمودن مدیریت ریسک به‌صورت هوشمند ازجمله زیرساخت‌هایی است که در راستای بانکداری دیجیتال در بانک توسعه تعاون پیگیری شده است
عصارزاده همچنین تدوین و پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال را با توجه به ساختار و مدل کسب‌وکار بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای مهم دانست و دراین‌ارتباط افزود: پیاده‌سازی این سیستم با توجه به ساختار بانک‌های مختلف متفاوت می‌باشد و در این راستا بانک توسعه تعاون به‌زودی نقشه راه بانکداری دیجیتال خود را با توجه به خدمات قابل‌ارائه به تعاونی‌ها، درخواست‌ها و اقتضائات آن‌ها تدوین خواهد کرد.
شایان‌ذکر است در این جلسه شریفی مدیر امور طرح و برنامه و یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز حضور داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت کار‌های فرهنگی در تبلیغات محیطی شهر‌ها به ذهن بیاید

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در نشست شورای فرهنگ عمومی با انتقاد از نحوه و ابعاد اختصاص یافته به بیلبورد‌های حاوی پیام‌های فرهنگی در سطح شهر، گفت: در برخی نقاط پیام‌های خوبی نصب شده، اما به شکلی است که مخاطب آن را نسبت به تابلو‌های تبلیغات بازرگانی در اولویت نمی‌داند.

او افزود: بیلبورد‌های تبلیغ فرهنگی باید هنرمندانه و با سلیقه طراحی شود و توزیع آن در سطح شهر نیز متناسب باشد.

دژکام با بیان اینکه تابلو‌های تبلیغاتی نیز برای کسب درآمد‌های مورد نیاز ضروری است، گفت: معاونت فرهنگی شهرداری شیراز باید نوعی تناسب و تعادل میان تابلو‌های بازرگانی و فرهنگی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: این استان در فعالیت رسانه‌ای ضعیف است، به عنوان نمونه جمعیت حاضر در راهپیمایی روز قدس فارس تعجب آور و قابل توجه بود، اما در انعکاس رسانه‌ای این حضور عملکرد موفقی نداشتیم که بخشی از آن به دلیل کمبود امکانات است.

او گفت: تیم رسانه‌ای دستگاه‌های فرهنگی فارس باید میداندار باشد و به گونه‌ای تولید محتوا کند که کیفیت لازم را برای انتشار در رسانه‌های ملی داشته باشد و شهرداری اگر لازم است مصوبه دائم تامین امکانات رسانه‌ای را با طرح در شورای اسلامی شهر دریافت کند.

نماینده ولی فقیه در فارس بار دیگر بر لزوم تدوین ضابطه‌های گردشگری اسلامی ایرانی،گفت: این ضابطه‌ها باید از سوی وزارت میراث فرهنگی به شکلی دقیق تدوین شود و در همین چارچوب حرکت کنیم، نه اینکه بازدید از اماکن گردشگری در هر شهر به گونه‌ای باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اقدامات سیستمی و سامانه ای موجب تسریع در پیشبرد برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون است
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • ضوابط و مقررات توزیع اینترنتی دارو تدوین شد
  • ۶ کشوری که از فناوری فضایی برای توسعه دنیای دیجیتال استفاده می‌کنند
  • بانک توسعه تعاون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ برنامه عملیاتی دارد
  •  آمارسازی در بانکداری ایرانی
  • بانکداری الکترونیک را چگونه امن نگه داریم؟
  • اولویت کار‌های فرهنگی در تبلیغات محیطی شهر‌ها به ذهن بیاید
  • ضرورت حمایت همه جانبه جهت توسعه اموزشی در اشنویه