Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:03:01 GMT

سرپرست فدراسیون وزنه برداری: مصدومیت مرادی جزئی است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۳۸۵۸

سرپرست فدراسیون وزنه برداری: مصدومیت مرادی جزئی است

علیرضا خسروی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شاید یک مصدومیت جزئی برای سهراب مرادی پیش آمده باشد اما گذشت زمان میزان مصدومیت وی را نشان می‌دهد.

وی افزود: البته بعید می‌دانم مرادی مشکل خاصی داشته باشد و تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو زمان زیادی باقی مانده است.

سهراب مرادی وزنه بردار دسته ۹۶ یکی از مهره های اصلی تیم ملی وزنه برداری است که امید فراوانی به کسب مدال طلا در المپیک توکیو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدال طلای ریو ۲۰۱۶، قهرمانی جهان و بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را در کارنامه دارد.

سهراب مرادی رکوردار جهان و المپیک چندی پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر راهی کشور آلمان شد و به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود که در حین انجام تمرین به شدت مصدوم شد.

سهراب مرادی به دنبال ثبت وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی در یک ضرب بود که از ناحیه کتف به شدت مصدوم شد. این مصدومیت شاید مانع از حضور این وزنه بردار در بازی‌های المپیک توکیو شود اما برای قضاوت هنوز زود است و باید منتظر نظر پزشکان بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، شادی پریدر که سرپرستی فدراسیون شطرنج را بر عهده دارد، روز سه شنبه با حضور در وزارت ورزش استعفای خود را اعلام کرد. این استعفا در فاصله یک روز مانده به پایان نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شطرنج انجام شد.

در واقع پریدر تصمیم به استعفا گرفت تا بتواند برای ورود به انتخابات فدراسیون شطرنج نام نویسی کند. در همین زمینه او امروز چهارشنبه (۲۹ فرودین) با حضور در وزارت ورزش نشستی با کیومرث هاشمی وزیر ورزش برگزار کرد اما در پایان این نشست از تصمیم خود برای استعفا منصرف شد و آن را پس گرفت.

شادی پریدر در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب گفت: استعفای خود را روز سه شنبه اعلام کردم اما امروز در نشست با وزیر ورزش در رابطه با آن و موضوعات مرتبط با شطرنج و انتخاباتش صحبت کردم.

وی تاکید کرد: صحبت های زیادی در نشست با وزیر ورزش مطرح شد. در نهایت با توصیه های وی و در نظر گرفتن آنچه به نفع شطرنج است، تصمیم بر این شد تا استعفای خود را پس بگیرم و ماموریتم برای رسیدگی به شطرنج و مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات زودتر آن را انجام دهم.

پریدر ابراز امیدواری کرد که پروسه بررسی صلاحیت کاندیداها زودتر انجام شود و در اولین فرصت مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صحبت های شادی پریدر در مورد استعفایش از سرپرستی فدراسیون شطرنج و نشستی که در همین زمینه امروز با کیومرث هاشمی داشته است، در حالی مطرح می شود که سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون ورزش های سه گانه با تکذیب استعفاری پریدر اعلام کرده که «تا به امروز هیچ خبری مبنی بر استعفای وی به دستم نرسیده است و پریدر را به عنوان سرپرست فدراسیون می شناسم.»

صحبت های پریدر اما حاکی از استعفایی بوده که روز گذشته آن را اجرا کرده بود.

کد خبر 6081064

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است