Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@21:06:50 GMT

نشست کمیسیون مشترک برجام، ۷ تیر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۳۸۷۳

نشست کمیسیون مشترک برجام، ۷ تیر برگزار می‌شود

نشست کمیسیون مشترک برجام روز جمعه در وین برگزار می‌شود

 قدس آنلاین،آرش خلیل‌خانه: سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونین وزیر و مدیران سیاسی کشورهای ایران، آلمان، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین روز جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ در وین اتریش برگزار می شود.  

موسوی خاطر نشان کرد: مطابق با برجام، نشست‌های عادی کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونین وزیر و مدیران سیاسی بایستی به صورت فصلی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست قبلی این کمیسیون در اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود.

این در حالیست که گفته می‌شود احتمالا وزرای خارجه تروئیکای اروپایی نیز به منظور تلاش برای حفظ برجام در روزهای آتی به تهران سفر کنند.

تا پایان ضربالاجل ۶۰ روزه ایران به کشورهای اروپایی برای انجام تعهدات خود از جمله فراهم کردن امکان فروش نفت و مبادلات مالی ایران با کشورهای دیگر و اجرایی کردن برجام فقط ۱۹ روز باقی مانده و روز دوشنبه سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که ایران ۱۲ روز زودتر از پایان مهلت اعلام شده به اروپایی‌ها از سقف برجامی ذخایر اورانیوم غنی شدن در داخل کشور عبور خواهد کرد

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برجام سخنگوی وزارت امور خارجه سید عباس موسوی قدس آنلاین نشست کمیسیون مشترک برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی، اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» توسط فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

این نشست اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی توسط نوجوانان داشته و با شعار «گر چه سعدی شوی، گلستان را چگونه می‌نویسی؟» پذیرای عموم نوجوانان علاقه‌مند به شعر و نثر پارسی خواهد بود. ایجاد فضای انگیزشی جهت رشد قوه تخیل، خلق تصویر ذهنی و برون داد روایت مکتوب آن اصلی‌ترین هدف برگزاری این جلسه است و تلاش دارد به تربیت کنشگران نوجوان در حوزه نویسندگی و رویاپردازی بپردازد.

در این ویژه برنامه که روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، ناهید شکوریان، فعال ادبی، قصه گو و راوی به معرفی مفاخر شعر و ادب پارسی پرداخته و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی به بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق می‌پردازد. همچنین از نوجوانان شرکت‌کننده درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

کد خبر 6087317 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • هدفگذاری تهران_اسلام آباد برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری 
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم