Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@06:02:22 GMT

برگزاری کمیسیون مشترک برجام ۷ تیر در وین

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۳۸۷۶

برگزاری کمیسیون مشترک برجام ۷ تیر در وین

خبرگزاری مهر: سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونین وزیر و مدیران سیاسی کشورهای ایران، آلمان، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین روز جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ در وین اتریش برگزار می شود.

موسوی خاطر نشان کرد: مطابق با برجام، نشست های عادی کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونین وزیر و مدیران سیاسی بایستی به صورت فصلی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست قبلی این کمیسیون در اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود.

اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون مشترک برجام وزارت خارجه موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» همزمان با روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

در اولین نشست «بچه‌های ایران آینده» نوجوانانی که سال گذشته در جشنواره «قصه ایران آینده» شرکت کرده بودند گردهم می‌آیند و یکی از حکایت‌های گلستان سعدی را با ادبیات امروزی بازنویسی می‌کنند.

در پایان این نشست‌ها که از اول تا ششم اردیبهشت ماه در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود، نوجوانان آثار خود را می‌خوانند و به رأی شرکت‌کنندگان بهترین اثر انتخاب می‌شود و برای چاپ در فصلنامه «ایران آینده» به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود.

نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی نوجوانان مستعد در زمینه نویسندگی و گسترش فعالیت حلقه‌های نوجوانان فرهنگسراها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6084328 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • فیلم | نشست ۱۳۵ کمیسیون ایمنی راه ها با حضور وزیر راه و شهر سازی
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از مدیران عامل هلدینگ‌های سرمایه گذاری
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی