Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون در گفت‌وگو با یک رسانه روسی مطالب مختلفی را بیان کرد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت اسپورت باکس روسیه گفت‌وگویی از سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ منتشر کرد که در زیر می‌خوانید:

* چه چیزی در 6 ماه گذشته در زنیت برای شما بسیار چشمگیر بود؟

به زنیت انتقال پیدا کردم تا قهرمان لیگ برتر روسیه شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت طولانی در این رقابت‌ها بازی کردم اما جام قهرمانی نداشتم. به پیروزی‌هایی دست یافتیم و رویای قهرمانی بسیار نزدیک شد. من با سرگئی سماک (سرمربی زنیت) پیش از 3 بازی پایانی فصل اخیر لیگ برتر روسیه که قهرمان شده بودیم صحبت کردم که انرژی من به پایان رسید. در یک‌ سال‌ونیم اخیر هیچگونه استراحتی نداشتم و بازی‌های پایانی برای من سخت بود اما رویای قهرمانی را در سرم داشتم. می‌خواهم قهرمان شوم. می‌خواهم بازیکن بهتری شوم.

* گل‌های بیشتری هم نسبت به فدور چالوف (بهترین گلزن لیگ برتر روسیه) به ثمر رساندید.

البته که او هم می‌خواست بهترین باشد و این چیز طبیعی است. فدور چالوف توانمندی‌های بزرگی دارد و فصل بسیار خوبی در زسکا مسکو سپری کرد. البته سخت در تمرین‌ها کار کرد و این برای رسیدن به به گلزنی نیاز است.

* به طور کلی زمانی که با زنیت به قهرمانی لیگ برتر روسیه رسیدید کمی کنار کشیدید؟

بله، بله، همین‌طور است. به خودم گفتم کمی می‌توانم آرام باشم و اکنون هیچ چیزی نمی‌خواهم. نمی‌خواهم بازی کنم. فقط می‌خواهم اسب‌سواری کنم و چکدرمه (غذای ترکمن) بخورم. این غذای مورد علاقه قربان بردیف (سرمربی روبین‌کازان) نیز است. اگر این غذا را نخورید در تیم او بازی نخواهید کرد و باید روی نیمکت بنشینید.

* زنیت جشن قهرمانی خود را در مقیاس گسترده‌ای برپا کرد. در هواپیما و کشتی. کدام‌یک جالب‌تر بود؟

در هواپیما بهترین بود. این طور که می‌توانستیم خودمان را بشکنیم و دیوانه‌بازی بود. ما 3 بازیکن دیوانه در زنیت داریم.

* چه کسانی؟

نمی‌دانم خوب است بگویم یا نه. من، ریگونی که نیاز بود او را در هواپیما هنگام فریاد کشیدن و پریدن ببینید و نفر سوم هم کریستین نوبوآ است. می‌دانم که او در جشن قهرمانی در هواپیما 3 کیلوگرم کم کرد. می‌پرید و مسیر هواپیما را می‌دوید. از دست دادن 3 کیلوگرم در پرواز پس از یک مصدومیت بسیار خوب است.

* چه برنامه‌ای برای آینده دارید؟ البته می‌دانیم چه چیزی در بهترین لیگ می‌خواهید اما در کدام یک می‌خواهید بازی کنید؟

در بهترین لیگ. هر کجا که باشد.

* ترویدن یا گنگام می‌تواند باشد؟

نه، نه. می‌خواهم که  تیم خوبی داشته باشم و در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا بازی کند. اگر در هر کدام از این لیگ‌ها بازی نکنم ناامیدکننده خواهد بود.

* این بدان معناست اگر در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا بازی نکنید دوران بدی در فوتبال‌تان دارید؟

بله، ناامید خواهم بود. اکنون دوران خوبی ندارم زیرا فقط یک جام کسب کردم.

* این یک هدف خیلی جدی است. لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا را فتح خواهید کرد؟

فکر می‌کنم بتوانیم این کار را بکنیم. هر بازیکن که باور به خود داشته باشد این‌گونه فکر می‌کند.

* تفاوتی نمی‌کنید که در کدام تیم به آن برسید؟

نه، تفاوتی نمی‌کند. مهم‌ترین چیز پیروزی است. می‌توانید در رئال مادرید بازی کنید اما جام به دست نیاورید اما می‌توانید با تیم تومسک به قهرمانی لیگ اروپا برسید. بنابراین اگر می‌خواست این‌گونه باشد دوران فوتبالم  را به پایان می‌رساندم.

* کدام لیگ اروپایی را دنبال می‌کنید؟

فوتبال را دوست دارم و بسیاری از بازی‌ها را نگاه می‌کنم. نمی‌توانم بگویم بازی تیم خاصی را دنبال می‌کنم. تمام بازی‌های بزرگ لیگ‌های اسپانیا، آلمان و انگلیس را تماشا می‌کنم.

* آیا لیگی است که بیشتر از بقیه دوست داشته باشید؟

عاشق آلمان هستم.

* چرا؟

زیرا فوتبال را واقعی بازی می‌کنند.

براگا: هیچ فایده‌ای در انتقال سردار آزمون به لاتزیو نمی‌بینم

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از نظر من پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیاست | می خواهم با این تیم قهرمان شوم

به گزارش همشهری آنلاین بدون هیچ تردیدی اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس بهترین خرید خارجی چند سال اخیر این باشگاه وشاید حتی فوتبال ایران باشد. ستاره ۲۴ ساله ازبک از وقتی به پرسپولیس آمده همه نگاه‌ها را به خودش خیره کرده و عملکرد فوق العاده‌ای در ترکیب پرسپولیس داشته است. اورونوف در بازی با گل گهر یک گل استثنایی به ثمر رساند و تک گل ۳ امتیازی تیمش را به زیبایی وارد دروازه گل گهر کرد تا تیمش به یک برد بسیار مهم خارج از خانه برسد. پرسپولیس با گل اوستون به یک امتیازی استقلال در صدر رسید و حالا امیدوار است تا در ۸ بازی باقی مانده تا پایان فصل بتواند دوباره جام قهرمانی را بالای سر ببرد. بعد از بازی با گل گهر فرصتی دست داد تا با ستاره این روزهای پرسپولیس گفت‌وگوی کوتاهی انجام دهیم. صحبت‌های اورونوف را بعد از گل زیبایش در ادامه می‌خوانید.

بازی با گل گهر چطور بود؟
بازی خوبی بود. می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و نمایش خیلی خوبی داشتیم. می‌دانستیم که باید از این دیدار ۳ امتیاز را بگیریم و برای بردن همه تلاشمان را بکنیم. خوشحالم که از این بازی سخت سربلند خارج شدیم و ۳ امتیاز را گرفتیم. گل گهر تیم خوبی بود و بازیکنان خوبی در اختیار داشت. بازی مقابل چنین تیم‌هایی آن هم در زمین خودشان راحت نیست. برد با ارزشی بود و قطعا به ما در ادامه فصل کمک خواهد کرد.

در مورد گل زیبایی که زدی صحبت کن.
در تمرینات روی شوت‌های از راه دور تمرین می‌کنم و اگر در بازی فرصتی پیش بیاید، سعی می‌کنم از راه دور شوت بزنم. خوشحالم شوتی که زدم تبدیل به گل شد و فکر می‌کنم گل خوبی بود. یک لحظه به دروازه نگه کردم و تصمیم را برای زدن ضربه گرفتم. خوشحالم پرسپولیس با گل من به برد رسید؛هرچند در این برد کل تیم سهیم هستند و زحمت کشیدند.

بعضی‌ها معتقد بودند که گلت شانسی بود. خودت در این خصوص چه صحبتی داری؟
نه من فکر نمی‌کنم شانسی بود. قبلا از این گل‌ها زدم و مطمئن باشید باز هم برای پرسپولیس از این گل‌ها خواهم زد.

چقدر امیدواری با پرسپولیس قهرمان شوی؟
ما در هر دو جام فرصت خوبی داریم و می‌توانیم قهرمان شویم. شرایط در لیگ کمی‌متفاوت است. ما هنوز صدرنشین نیستیم و یک امتیاز عقب هستیم. با این حال اصلا برای قهرمانی نا امید نیستیم و هنوز ۸ بازی تا پایان فصل باقی مانده و در این بازی‌ها ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. باید بازی به بازی پیش برویم و در همه دیدارها با تمرکز بالا و حداکثر توان کار کنیم. می‌دانیم که انتظارات از تیم ما زیاد است و هواداران فقط قهرمانی می‌خواهند. می‌خواهم با پرسپولیس قهرمان شوم و به هواداران قول می‌دهیم که همه تلاشمان را برای گرفتن جام بکنیم.

از حضور در پرسپولیس راضی هستی؟
پرسپولیس تیم بزرگ و شناخته شده ای در آسیا به حساب می‌آید و به نظرم حتی بزرگترین باشگاه آسیا است. هواداران فوق العاده ای دارد و من از بازی در این تیم خیلی خوشحالم. خداراشکر توانستم ارتباط خوبی با همبازیانم برقرار کنم و در تیم جا بیفتم. این موضوع به من کمک می‌کند تا عملکرد بهتری از خودم به نمایش بگذارم. از حضور در پرسپولیس خوشحالم و دوست دارم در اولین فصل حضورم در این تیم قهرمان شوم.

کد خبر 843207 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ایکر کاسیاس: رئال مادرید توانایی حذف منچسترسیتی و قهرمانی اروپا را دارد
  • بارسلونا – پاری سن ژرمن؛ دعوای نقل و انتقالاتی در زمین فوتبال
  • داعش تهدید کرد؛‌ حمله به بازی بزرگ فوتبال اروپا !
  • شوک داعش به فوتبال؛ همه را بکشید!
  • منچسترسیتی، شانس اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا از نگاه اوپتا
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۱‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • از نظر من پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیاست | می خواهم با این تیم قهرمان شوم
  • انریکه: مطمئنم بارسلونا را حذف می‌کنیم!
  • جهانخبش با فاینورد به 100 رسید؛ از قهرمانی و اولین گل در UCL تا حسرت همیشگی مقابل تیم سردار
  • انریکه: قهرمانی برایم مهم است، نه بارسلونا!