Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:39:32 GMT

برپایی نماز در ادارات در افزایش همدلی موثر است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۳۹۴۸

برپایی نماز در ادارات در افزایش همدلی موثر است

به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل حیدری آزاد روز چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اقامه نماز انزلی در امسال اظهار کرد: اقامه نماز تکلیفی است که در دین اسلام بر هر مسلمانی به عنوان تکلیف شرعی بوده و پاداش آن نیز به حساب کس دیگر نگاشته نمی‌شود.

وی با تاکید بر لزوم برپایی نماز در ادارات از سوی رئیس هر اداره و دستگاه اجرایی شهرستان افزود: معتقدم اقامه نماز علاوه بر افزایش روحیه امانت داری کارمندان از بروز بسیاری از کارهای ناشایست جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری آزاد تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و مصوبات ستاد اقامه نماز کشور برپایی نماز جماعت در ادارت باید به مدت ۲۰ دقیقه باشد تا همه کارمندان شرکت داشته باشند.

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه اقامه نماز نیز یکی از مؤلفه‌های ارزیابی برای انتخاب کارمندان نمونه ادارات است گفت: برپایی اجلاس سالیانه نماز در شهرستان و استان نباید فقط به برگزاری آن موکول شود و باید اینگونه از جلسات بازخورد مؤثری در جامعه از خود برجای گذارد.

در ادامه این جلسه امام جمعه شهرستان بندرانزلی با تاکید بر ضرورت توجه بیش از پیش به اقامه نماز جماعت در ادارات گفت: کسانی که مسئولیتی در جامعه دارند باید توجه بیشتری نسبت به اقامه نماز جماعت داشته باشند و در ترویج این فرهنگ بیش از پیش اهتمام ورزند.

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین با اشاره به ضرورت پخش نوای اذان در اوقات شرعی در همه جای شهر افزود: باید امکانات لازم برای اقامه نماز جماعت در ادارات فراهم شده و آن را به بهترین وضعیت برسانیم.

وی با اشاره به لزوم حضور مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در نماز جماعت و همچنین نماز جمعه بندرانزلی یادآور شد: در اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی شهیدان بهشتی و باهنر و سایر مسئولان ارشد نظام حتی در زمان برگزاری جلسات مجلس و دولت، نماز جماعت را در هر صورت اقامه می‌کردند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

۷۴۷۱/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشورهای منطقه، اظهار داشت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

کد خبر 6079087

دیگر خبرها

  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود