Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@08:20:29 GMT

طالع نحس نیمکت سرمربی‌گری اسپانیا!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۰۰۸

طالع نحس نیمکت سرمربی‌گری اسپانیا!

خبرگزاری میزان- نیمکت تیم ملی اسپانیا در یک سال اخیر دستخوش اتفاقات عجیبی شده است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، حدود یک سال و ده روز قبل بود که در فاصله 48 ساعت مانده به آغاز جام جهانی، اتفاقی غیرمنتظره جهان فوتبال را در شوک فرو برد و فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد با خولن لوپتگی قطع همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوپتگی پیش از شروع جام جهانی با رئال مادرید تواقفق کرده بود و لوییس روبیالس انجام این کار بدون اطلاع وی را بی احترامی به تیم ملی خوانده و لوپتگی را مغموم و سرافکنده به مادرید فرستاد.

فرناندو هیه رو، اسطوره باشگاه رئال مادرید در آن شرایط اضطراری هدایت لاروخا را بر عهده گرفت اما حذف تلخ تیم ملی اسپانیا در مرحله یک هشتم جام جهانی برابر روسیه میزبان در ضربات پنالتی، پایان کار هیه رو را در کمتر از یک ماه رقم زد.

با حضور لوییس انریکه روی نیمکت تیم ملی اسپانیا دیگر به نظر می رسید وی حداقل تا پایان یورو 2020 سرمربی این تیم خواهد ماند اما وی نیز از چند ماه قبل به دلیل مشکلات شخصی دیگر در رختکن اسپانیا حضور نیافت و در نهایت امروز خبر استعفای وی مخابره شد.

لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا ساعتی قبل اعلام کرد پروژه لوییس انریکه را با روبرتو مورنو دستیار وی ادامه خواهد دید و باید دید نیمکت تیم ملی اسپانیا که در یک سال اخیر دستخوش اتفاقات عجیب و فراوانی شده، این با به ثبات خواهد رسید یا خیر.

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال دنیای فوتبال اسپانیا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا ممکن است از سمت خود تعلیق شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه اسپانیایی «رلوو» گزارش داد؛ در پی شکایت دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو علیه خاویر تباس رئیس سازمان لالیگای اسپانیا، دادگاه ورزشی اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی را علیه او تنظیم کند که این می‌تواند منجر به تعلیق موقت تباس از سمت خود به عنوان رئیس سازمان لالیگا شود.

سازمان لالیگا چندی پیش با شرکت CVC قرارداد همکاری امضا کرد، شرکتی که برای سرمایه‌گذاری در لالیگا به مبلغی حدود سه میلیارد یورو با سازمان لالیگا به توافق رسیده است اما سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو آماده همکاری در این زمینه نیستند.

متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو

تباس که در ماه آوریل 2013 برای اولین بار به عنوان رئیس سازمان لالیگا انتخاب شد، در ماه دسامبر 2023 برای چهارمین دوره متوالی موفق شد در پست ریاست این سازمان ابقا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!