Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:10:19 GMT

۲ کودک ۱۰ ساله در رودخانه ای در گنبدکاووس غرق شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۱۳۴

۲ کودک ۱۰ ساله در رودخانه ای در گنبدکاووس غرق شدند

علیرضا کمال غریبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه چهارشنبه غرق شدگی دو کودک پسر ۱۰ ساله در منطقه ابوذر یک از توابع گنبدکاووس (دیگچه) به اورژانس گزارش شد.

وی افزود: این کودکان حین بازی در رودخانه افتاه بودند و با گزارش مردمی آمبولانس ها هم فوراً به محل اعزام شدند.

کمال غریبی گفت: با تلاش غواصان کودکان از آب بیرون آورده می شود اما بدحال و غرق شده و فاقد علائم حیاتی بودند و در مسیر بیمارستان هم تحت اقدام احیا و لوله گذاری تنفسی و cpr قرارمی گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بیمارستان پیامبر اعظم گنبدکاووس هم اقدامات احیا تخصصی ادامه یافت ولی متاسفانه علی رغم تلاش ها دو کودک فوت کردند.

کد خبر 4645415

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی گلستان گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) وضعیت کودکان در نوار غزه را دردناک و غم انگیز توصیف کرد.

«کاترین راسل» مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که مقیاس و سرعت تخریب‌ها در نوار غزه «تکان‌دهنده» است و در نتیجه حمله‌های رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۱۳ هزار کودک فلسطینی شهید شدند.

پایگاه اینترنتی سازمان یونیسف به نقل از مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از هفتم اکتبر، بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک در نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنگ در غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد که شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

قریب به ۸۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند و تلاش برای بیرون کشیدن آن‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین ۷۳ درصد از شهدا و مجروحان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6081604

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • شهادت نزدیک به ۱۴ هزار کودک به دست صهیونیست‌ها
  • آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • این درد را در سنین رشد کودکان را جدی بگیرید