Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پاسخ عزتمندانه رهبر انقلاب به نخست وزیر ژاپن، فصل الخطاب دیپلماسی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر چهارشنبه، بیست و نهم خردادماه با حضور اکثریت اعضا و به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.

 در ابتدای این جلسه، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، پاسخ رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن را عزتمندانه، هوشمندانه، بر اساس مبانی استدلالی و حاصل از تجربیات چهل ساله انقلاب اسلامی از عناد آمریکا با حکومت مردم و نظام جمهوری اسلامی خوانده و این پاسخ عزتمندانه را ارزشی اصیل و اسلامی و مستوجب شکر دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به این آیه شریفه که «وَلِلَّهِ العِزَّةُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنینَ»، معدن عزت حقیقی را متعلق به خداوند متعال دانستند که در عزت رسول (ص) و مؤمنان تجلی می‌یابد و افزود:  با مشاهده این عزت در آینه کلام رهبری امیدواریم سخن ایشان برای همه مسؤولان کشور فصل الخطاب بوده و به ویژه مسیر برای کسانی که مذاکره با آمریکا را کارساز و ثمربخش می پنداشتند روشن شده باشد تا بدانند که  با این روش خیری برای مردم حاصل نخواهد شد و به جای آن به منابع و استعدادهای داخلی کشور و  ظرفیت های اصیل خود تکیه کنند.

وی در پایان سخن خود گفت:  ما به مواضع  رهبر انقلاب افتخار و از ایشان مجددا تشکر می کنیم و بر این باوریم که  سخنان و عمل عزتمندانه ایشان، مسیر آینده دیپلماسی کشور را روشن کرده است و امیدواریم همه در این مسیر گام بردارند.

 بر اساس این گزارش در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث در مورد مصوبات گذشته مجمع و نحوه بازنگری در آن ها در دستور قرار گرفت و پس از طرح پیشنهاد کمیسیون مربوطه دیدگاه‌ها و استدلال‌های موافقان و مخالفان به تفصیل ارائه گردید که مصوبه نهایی مجمع در این مورد اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • پاسخ سازمان انرژی اتمی به ادعای آلودگی رودخانه ارس
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • دو نکته وزیر ارشاد از دیدار با رهبر انقلاب
  • ببینید | حساب‌کتاب تلخ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از حقوق کارگران: صد سال کار فقط ۱۰ میلیارد تومان!
  • رسانه‌ شعر باید انتقال دهنده پیام «دین و اخلاق»، «تمدن» و «ایرانی‌گری» باشد