Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@10:25:07 GMT

چرا مهران مدیری از دورهمی حذف شد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۳۶۷

چرا مهران مدیری از دورهمی حذف شد؟

مگر مدیری وعده نداد؟
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، 13 فروردین امسال و در شب مبعث پیامبر اسلام(ص) ویژه‌برنامه «دورهمی» با حضور شبنم مقدمی و حمیدرضا آذرنگ روی آنتن رفت و مدیری در آن برنامه قول داد پس از فراغت از ساخت سریال نمایش خانگی «هیولا» از نیمه اردیبهشت با سری چهارم «دورهمی» به آنتن تلویزیون برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اگرچه تصویربرداری سریال «هیولا» دقیقاً یک ماه پیش به پایان رسید اما هنوز خبری از «دورهمی» نشده است.
پای ارزش افزوده در میان است
از آن جا که مهران مدیری وعده‌ای صریح مبنی بر بازگشت «دورهمی» به تلویزیون داده و بعید است زیر قولش بزند به نظر می‌رسد اظهارنظر تهیه‌کننده، بیشتر موضع حامی مالی این برنامه است. مصطفی احمدی که از مدیریت «اول مارکت» به تهیه‌کنندگی برنامه «دورهمی» و سریال «هیولا» رسیده، ظاهراً به دو دلیل مشخص، این موضع را اتخاذ کرده است. اول آن که تبلیغات ارزش افزوده در صداوسیما ممنوع شده و طبعاً این حامی مالی، دیگر نمی‌تواند درآمدزایی مستقیمی از این تبلیغات داشته باشد. دوم آن که این روزها «خندوانه» به عنوان دیگر برگ برنده شبکه نسیم به احتمال زیاد از دست رفته و تنها دستاویز این شبکه برای جذب مخاطب، مهران مدیری است. بنابراین می‌شود از این انحصار، برای امتیازگیری از تلویزیون استفاده کرد.
تلویزیون چه خواهد کرد؟
برای شنیدن موضع مدیران شبکه نسیم، دیروز ظهر با روابط عمومی این شبکه تماس گرفتیم اما بعد از آن که اظهارنظر را به چند ساعت بعد موکول کردند، در نهایت پاسخ گو نبودند. تا ساعت تنظیم این مطلب یعنی حدود 19 دیروز هم هیچ اطلاع‌رسانی از سوی شبکه یا تلویزیون صورت نگرفت. اما از آن جا که از دست دادن «دورهمی» بلافاصله بعد از «خندوانه» برای شبکه نسیم، یک باخت تمام‌عیار خواهد بود، می‌توان انتظار داشت که شبکه همه هزینه‌های «دورهمی» جدید را پرداخت خواهد کرد و به احتمال زیاد دوباره مهران مدیری را روی آنتن خواهیم دید. با این حال، این امتیازگیری مصطفی احمدی و اول مارکت از تلویزیون، بعید است توسط مدیران سیما تحمل شود و ممکن است به حذف همیشگی این تهیه‌کننده تازه‌کار از برنامه‌های سیما بینجامد. با این حال باید منتظر نتیجه مذاکرات مدیری و شبکه نسیم ماند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون تبلیغات مهران مدیری روابط عمومی مهران مدیری دورهمی شبکه نسیم برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

دیگر خبرها

  • چهره‌های خبرسازی که تیتر شدند/از اوج‌گیری رشیدپور تاپرونده مدیری
  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌ خان در شبکه نسیم
  • جناب‌خان، فرزاد حسنی و دورهمی به تلویزیون بازمی‌گردند؟
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • یک برنامه جدید با محوریت جناب خان در راه است
  • مدیر شبکه نسیم: در تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌ خان هستیم؛ فرزاد حسنی هم با یک مسابقه ترکیبی می‌آید
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳؛ دورهمی برمی‌گردد؟
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری