Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@05:56:05 GMT

آزادی سه گروگان ایرانی در دستور کار پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۳۶۸

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در دیدار با ایجاز احمدشاه وزیر کشور پاکستان گفت: پس از توافقات به عمل آمده، مرزهای دو کشور باید با سرعت بیشتری تحت فرایند حصارکشی قرار گیرد.

وی افزود: ایران و پاکستان می توانند در موضوعات مرزی همچون بازارچه های مرزی پیشین و ریمدان، گسترش روابط اقتصادی و تجاری ، موضوعات امنیتی و انتظامی و مهاجرت غیرقانونی تبادل نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونق بازارچه های مرزی ریمدان و پیشین نقش موثر در تقویت سطح معیشت ساکنین مناطق مرزی مشترک  دارد به همین منظور طرف ایرانی عزم همه جانبه برای بازگشایی این بازارچه ها دارد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: سیاست ایران در  روزهای پساتحریم مبتنی بر گسترش روابط با همسایگان صلح طلب بوده است و کشورهایی مانند عراق، ترکیه و آذربایجان بدون توجه به موضوع اعمال تحریم ها نسبت برای گسترش همکاری ها اعلام آمادگی کردند.

وی از پاکستان خواست موضوع آزاد سازی 3 گروگان باقی مانده در اختیار گروهک تروریستی جیش الظلم در دستور کار اسلام آباد قرار گیرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت کشور وزیر کشور ایران و پاکستان مهاجرت غیرقانونی ایران ترکیه پاکستان پاکستان ترکیه معاون وزارت کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تلاش خود را برای رصد تحرکات دشمن افزایش دهند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله مصطفی محامی روز شنبه در دیدار با مسئولان عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک عید سعید فطر و تسلیت شهادت مدافعان امنیت اظهار کرد: شهدا به ضیافت ویژه الهی رفتند اما نبودشان جامعه ما عزادار کرده که نام و یاد آن‌ها را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال درخواست توفیق جهت ادامه راه آن‌ها را داریم.

وی افزود: مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی ما هم باید از نیروها پشتیبانی کرده و امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن‌ها را تهیه و با رصد و اشراف اطلاعاتی از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند و انتقام خون این شهدا را گرفته و مجازات سختی داشته باشند تا دیگر شاهد چنین ماجراجویی‌هایی نباشیم‌.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان جای تشکر دارد و امیدواریم رشد و توسعه کمی و کیفی پیدا کرده و شاهد اثربخشی بیشتر این فعالیت‌ها در بین نیروها باشیم‌.

وی بیان کرد: در حوزه آموزش‌ها باید محورهای مختلف کار را مشخص کنید و برای هر کدام بسته آموزشی در سطوح مختلف را در اختیار داشته باشید به گونه‌ای که ابتدا و انتهای آن مشخص باشد تا هر یک از نیروها با شرکت در این دوره‌ها حداقل به صورت اجمالی اطلاعاتی کسب کند.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: در ارائه محتواهای آموزشی سرفصل‌ها باید مشخص باشند تا مشخص شود چه موضوعاتی ارائه شده و هر سال موضوعات جدید برای ارائه آماده باشد.

وی گفت: آموزش‌ها باید دارای اثرگذاری باشد و طبق بیانات مقام معظم رهبری معیار و سنجش در فعالیت‌های فرهنگی خروجی کار است و باید مشخص شود که تأثیر برگزاری دوره‌های عقیدتی و سیاسی روی نیروها چگونه بوده و چه مقدار به اهداف برنامه‌ریزی شده دست پیدا کرده‌اید.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: تاثیرگذاری دوره‌های برگزار شده باید قالب بر فضای عمومی نیروها باشد تا مردم رو به رشد بودن نیروها را مشاهده کنند و این زمانی احساس می‌شود که شیوه عملکرد نیروها در ارتباط با مردم متفاوت شود و در این صورت اگر ذهنیت منفی نسبت به نیروی انتظامی وجود داشته باشد این حالت از بین می‌رود و نیروی انتظامی را گروه خدمتگزار خود می‌دانند و همواره حامی و پشتیبان او خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ضرغامی: ورودی تمامی شهرها بازارچه صنایع‌دستی ایجاد می‌شود
  • مسئولیت دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری
  • ایران کاملا در یک اقدام قانونی از خود دفاع کرده است
  • افزایش تردد مسافر از پایانه مرزی نوردوز
  • رشد ۴۱ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی خوزستان
  • دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تلاش خود را برای رصد تحرکات دشمن افزایش دهند
  • نشست هم اندیشی مدیران استانداری قم و فرماندهی انتظامی استان
  • شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان مرزی هیرمند
  • موافقت رهبر انقلاب با آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان