Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:52:08 GMT

معدن مس طارم در سفر رییس جمهور به قزوین افتتاح خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۳۶۹

معدن مس طارم در سفر رییس جمهور به قزوین افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در جریان بازدید از معدن مس کاتدی طارم سفلی اظهارداشت: این واحد معدنی می‌تواند رونق قابل توجهی در اقتصاد و اشتغال منطقه ایجاد کند و در سال رونق تولید باید کمک کنیم تا طرح‌های در دست ساخت زودتر راه اندازی و واحدهای فعال تولیدی با ظرفیت بیشتری به مرحله تولید برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر حل مشکلات و موانع پیش روی طرح معدن مس، توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط تاکید کرد.

در جریان این بازدید که سعید نبیل رئیس سازمان صمت، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، محمد شفیعی فرماندار قزوین، مرتض علیخانی مدیرکل اقتصادی استانداری هم حضور داشتند، مسائل و مشکلات این واحد معدنی آماده بهره برداری آزمایشی از جمله تأمین برق، تسهیلات باقیمانده بانکی، راه دسترسی، معارضان محلی و سایر موارد مطرح شد.

این واحد معدنی در صورت بهره برداری قادر است سالانه ۱۰ هزار تن مس تولید کند.

برای احداث این واحد صنعتی تاکنون بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و به گفته کارشناسان و صاحبان آن در شرایط کنونی بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد که با افتتاح آن برای ۴۵۰ نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

معدن مس کاتدی طارم سفلی بزرگترین واحد معدنی مس کاتد در کشور است.

این معدن در حال حاضر ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر آینده ریاست جمهوری به قزوین به طور رسمی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4645787

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالمحمد زاهدی استاندارقزوین بازدید از پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد