Web Analytics Made Easy - Statcounter

او از پایان کار حرفه ای در تهران و پروژه پرسپولیس گفته بود . از اینکه دلش یک شروع حرفه ای جدید می خواسته و با پرسپولیس به سقف خواسته هایش رسیده است.
او گفته به عربستان و الاهلی رفته تا اگر ۴ سال کرد کرد برایش امکان قهرمانی در آسیا باشد. چیزی که امکانش در پرسپولیس و فوتبال ایران میسر نبوده.
تقریبا سی سال است که هیچ تیم ایرانی قهرمان آسیا نشده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روزی که استقلال دومین ستاره اش را گرفت تا امروز. چند بارمدل برگزاری لیگ قهرمانان تغییر کرده. یکبار پرسپولیس، یک بار سپاهان، یک بار پاس ، یک بار ذوب آهن و دو بار استقلال در همه این مدل ها به فینال رسیده اند و هر بار باخت سهم فوتبال ایران بوده است.
اگر این جمله را علی پروین قرار بود بگوید حتما در دنباله اش می گفت:«سال ۹۰ که قهرمان بازی های آسیایی شدیم به آقای غفوریفرد گفتم ما با موتورگازی در فوتبال حرکت می کنیم، رقیبا با موشک . داریم جا می مونیم و همین هم شد.»
در ما به ازای ملی هم تقریبا کابوس های مان همیشه پابرجا بوده. در جام ملتهای آسیا و المپیک. طلسم شده ایم یا زورمان نمی رسد ، یا شخصیت قهرمانی را نداریم.
هرچه هست اقلا برانکو به این باور رسیده که اینجا و از لیگ ایران برایش قهرمانی در آسیا مقدور نیست.کاری که توانش را در تیم چهارم فوتبال عربستان دیده است.
جای این همه دعوا شاید وقتش باشد که گردانندگان فوتبال ایران از همین برانکو، کی روش و بسیاری دیگر که آمدند ایران و رفتند بپرسند چه کم داریم که این همه هزینه می کنیم اما آنچه باید رخ بدهد، بدست نمی آید.

251 251

کد خبر 1271737

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس لیگ برتر هجدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز به مناسبت یادبود عبدالقدیر آب‌پرور، دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری تیم رسانه ورزش به پایان رسید.

عادل فردوسی‌پور مجری سابق برنامه ۹۰ در حاشیه این مسابقه درباره شرایط فوتبال ایران و اتفاقات بالای جدول گفت: هفته‌های آخر خیلی حساس شده و خوب شد جلوی این بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. فکر می‌کنم باید تا روزهای آخر صبر کرد؛ خیلی حساس و جذاب و دیدنی شده است. رقابت قهرمانی دیگر کاملا دوجانبه شده است و سپاهان و تراکتور که کم آورده‌اند. اصلا نمی‌توان گفت چه کسی قهرمان می‌شود.

او درباره اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای لیورپول هفته خیلی تلخی بود. با منچستریونایتد مساوی کرد و به پالاس باخت. امیدوار بودم سیتی دیشب رئال را ببرد که تمرکزش روی لیگ قهرمانان باشد که متاسفانه باخت. همه چیز در یک هفته تمام شد!

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896725

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!