Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:16:18 GMT

خیران در ارتقاء سلامت جامعه نقش تاثیرگذار دارند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۴۴۸۲

خیران در ارتقاء سلامت جامعه نقش تاثیرگذار دارند

به گزارش خبرگزاری مهر ابراهیم قدمنان در بازدید از بیمارستان تخصصی قلب شهرستان کردکوی اظهار کرد: ظرفیت و منابع حوزه سلامت ما محدود است، دولت ها هر قدر هم که در حوزه تامین منابع مالی توانمند باشند، باز هم نیازمند ظرفیت های دیگر برای کمک در حوزه سلامت هستند.

وی با اشاره به اهتمام خیران در حوزه سلامت، افزود: خیران افرادی هستند که با عشق و برای دلشان پا به عرصه نیکوکاری و نوعدوستی می گذارند و به کمک حوزه سلامت می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدمنان با بیان اینکه بیشترین انجمن های خیرین و سازمان های مردم نهاد را در حوزه سلامت داریم، تصریح کرد: این انجمن ها فرصتی برای افراد دارای توانمندی مالی برای کمک به حوزه سلامت را فراهم می کنند.

وی بیان کرد: مجموعه فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان مانند سایر فعالان عرصه سلامت به عنوان متولی سلامت استان نیازمند همکاری خیرین سلامت هستند.

کد خبر 4645812

منبع: مهر

کلیدواژه: کردکوی فرماندار کردکوی خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش

اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در دیدار با سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار داشت: یکی از چالش‌های بزرگ استان در سال گذشته ذهنیت‌های منفی نسبت به استان بوده که توانستیم با معرفی استان تاحدود زیادی این نگاه ها را تغییر دهیم.

استاندار کردستان گفت: یکی از جنبه های مثبت حوزه ورزش ایجاد نشاط اجتماعی است و ورزش به خوبی می‌تواند این مهم را تحقق بخشد. 

وی حضور نخبگان ورزشی در استان را کمک بزرگی برای معرفی کردستان دانست و افزود: از این طریق سعی می‌کنیم کردستان و ظرفیت‌های آن را به مردم کشور معرفی کنیم.

زارعی کوشا در پایان برای میزبانی استان از اردو‌های و مسابقات ورزشی اعلام آمادگی کرد و گفت: ما به این فضا نیاز داریم و استان کردستان برای میزبانی از مسابقات حتما مدنظر قرار گیرد.

ورزش کردستان در حال توسعه است

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز در این دیدار اظهار کرد: ورزش کردستان در حال توسعه است و فضای صمیمی و دلگرم کننده موجود به ارتقای هرچه بیشتر توسعه کمک شایانی می‌کند.

نصرالله پریچهره با تاکید بر اینکه ورزش نیازمند فضایی آرام و به دور از استرس‌های روانی است، اضافه کرد: کردستان سرشار از آرامش و امنیتی است که ورزشکار به آن نیاز دارد و این مهم می‌تواند سبب توسعه ورزش در استان شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ رشته ورزشی پرطرفدار زیر پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی است، بیان کرد: این رشته‌ها ورزش‌هایی پرطرفدار و مفرح هستند که کم‌ترین آسیب را نیز درپی دارند.

پریچهره گفت: آینده ورزش ایران و جهان در رشته‌های جدیدی است که نیازمند معرفی به جوانان است. 

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری اردو‌ها رو رویداد‌های مختلف ورزشی در استان گفت: سال قبل به اندازه ۲۰ سال میزبانی از مسابقات و اردو‌ها را برعهده داشته ایم. 

آمنه غلام ویسی افزود: با این حمایت‌ها آمادگی میزبان اردو‌های تیم ملی و مسابقات ملی و بین المللی را داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر
  • تشکیل انجمن خیرین میراث فرهنگی در استان‌ها
  • صنعت نشر با حبس سرمایه رو به روست