Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز چهارشنبه ۲۹ خرداد حدود سه بامداد به دلیل اتصالات برقی دود غلیظ فضای خوابگاه خواهران دانشگاه ازاد واحد بوشهر واقع در مجتمع عالیشهر را فرا گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس ؛ بر اساس این گزارش با توجه به فصل امتحانات پایان ترم واستقرار دانشجویان بومی و بعضعا  غیر بومی در خوابگاه ها مستقر،  زمان وقوع حادثه کلیه دانشجویان دختر به بیرون خوابگاه هجوم برده و به منظور تامین جانی خوابگاه را ترک و تا ساعات پایانی همان روز در گرمای طاقت فرسا در محوطه بیرون خوابگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان بروز حادثه واطلاع رسانی به موقع؛ دانشجویان انتظار داشتن که مسئولین مربوطه در محل حضور داشته و  در کنار دانشجویان حضور داشته باشند.   لازم به ذکر است طبق گزارشات دانشجویان مدیر حراست ان واحد پس از اطلاع خود را به محل حادثه که فاصله بیش از ۴۰ کیلومتر می باشد رسانده واقدام به پیگیری کرده است.   کمترین انتظارات دانشجویان مستقر در خوابگاه وحادثه بوجود آمده این است با توجه به فصل امتحانات پایان ترم وحضور دانشجویان خواهر در خوابگاه وگرمای بیش از ۵۰ درجه استان بوشهر در نگهداری ونظارت بر تأسیسات خوابگاه دختران دقت نظر داشته تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم  و همچنین انتظار میرود مهندسین متخصص در تاسیسات در محل خوابگاه ها بصورت دایم مستقر بوده تا در زمان بروز چنین حوادثی به موقع چاره اندیشی کنند.   الحمدالله این حادثه تلفات جانی نداشته ولی با توجه به تألمات روحی و بیداری تا طلوع آفتاب مسئولین دانشگاه در برگزاری امتحان همان روز تجدید نظر نکرده و یا حداقل به روز بعد موکول میکردند تا خسارات اموزشی که دست و رنج یک ترم بوده دچار خدشه نشود.     انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟

فرماندار شهرستان کاشان علت حادثه خط انتقال آب به کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به حادثه در مسیر خط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اظهار داشت: با اعلام حادثه برروی خط انتقال زاینده‌رود، با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، کاشان اکیپ‌های امداد و حوادث به محل حادثه خطوط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اعزام شدند.

زارعی در بیان جزئیات اقدام صورت گرفته و حادثه ناشی از این اقدام غیرمجاز در شهرستان کاشتن ابراز داشت: متاسفانه عملیات حفاری غیرمجاز در منطقه یزدآباد فین شهر کاشان با استفاده از بیل مکانیکی موجب بروز این حادثه شد.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی آبفای کاشان تاکید کرد: با توجه به اینکه نوع این حادثه می‌توانست سبب قطع آب شهروندان شود، شرکت آبفا از ساعت 14 تا ساعت 21 به صورت مستمر برای رفع این حادثه تلاش کرد و شب گذشته آبگیری آن آغاز شد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: علت جاری شدن سیلاب نیز قطر بالای لوله انتقال بوده که خوشبختانه جریان آب خسارتی به شهروندان نداشته است و در حال حاضر آبگیری خط زاینده رود در حال انجام است.

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه متروی سرسبز

زارعی در بیام علت بروز چنین حوادثی در شهرستان کاشان تاکید کرد: عدم رعایت حریم خطوط انتقال آب، یکی از دلایلی است که باعث افزایش حوادث در طول این مسیر می‌شود و لازم است در این زمینه پیش‌بینی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود