Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: کار واحد‌های تعمیری مناطق سیل زده در لرستان تا پایان تیرماه امسال باید تمام شود. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمآباد، اسماعیل نجار عصر امروز در حاشیه جلسه قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق سیل زده لرستان اظهار داشت: فروردین امسال سیل 25 استان را درگیر کرد اما استان لرستان، گلستان و خوزستان بیشتر از بقیه درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث سیل همه با هم در حال تلاش و تکاپو هستند تا بتوانند مشکلات این مناطق را برطرف کنند و مردم باید این اطمینان را داشته باشند که نظام و تمام عوامل آن تا پایان مشکلات آن‌ها پای کار خواهند بود.

سیل 10 هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های لرستان خسارت زدروند پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان سیل لرستان تسهیل شودبازسازی منازل مسکونی سیل‌زده لرستان تا پایان امسال به پایان می‌رسد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به پرداخت تسهیلات بانک‌ها به مردم سیل زده عنوان کرد: در شهرستان معمولان بانک صادرات فقط یک شعبه دارد که در زمینه معرفی پرونده‌ها مشکلاتی دارد که باید برطرف شود و نیروی انسانی و فضای کافی مورد نیاز در اختیار آنها قرار گیرد

وی عنوان کرد: مشکل دیگری که در مورد بانک‌ها داریم در ارتباط با ضامن‌های بانک‌هاست که در این زمینه جلسات زیادی در تهران گرفتیم و مقرر شده که این مشکلات برطرف شوند.

نجار با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌ها، خاطرنشان کرد: اگر بانک‌ها با ما همکاری نکنند تلاش‌ها بی نتیجه می‌ماند چون تا پایان تیرماه باید کار واحد‌های تعمیری پایان یابد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به چادرهای اسکان مردم در مناطق سیل زده، بیان کرد: در برخی مناطق سیل زده پلدختر و معمولان مردم اصلا در چادر زندگی نمی‌کنند چون با توجه به نبود امکانات و گرمای هوا در این مناطق امکان زندگی در چادر وجود ندارد.

وی افزود: چادرهایی که خالی هستند و مردم فقط برای مطالبه‌گری آن‌ها را تحویل ما نمی‌دهند باید رسیدگی شده و جمع آوری شوند؛ در شهرستان پلدختر یک محور از خیابان توسط چادرها اشغال شده و این در حالیست که کسی هم در آنجا زندگی نمی‌کند.

انتهای پیام/ز

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان شایعات؛ بانک ها پنجشنبه ها باز هستند

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • بارش‌های رگباری در لرستان
  • بارشهای رگباری در لرستان
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • پایان شایعات؛ بانک ها پنجشنبه ها باز هستند