Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا(ع) شمال‌غرب ایران امشب از محل برگزاری کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان بازدید کرد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا(ع) شمال‌غرب ایران امشب از محل برگزاری کنگره ملی 5400 شهید کردستان بازدید کرد و در جریان روند فضاسازی محیط قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنگره ملی 5400 شهید کردستان فردا صبح سی‌ام خردادماه جاری با حضور سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، فرماندهان سپاه کردستان در دوران دفاع مقدس، مسئولان ارشد 26 استان کشور، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار می‌شود.

کنگره 5400 شهید کردستان|«محمدامین کریمی»؛ شهیدی که خبر شهادت خود را از قبل به همرزمانش داده بودکنگره 5400 شهید کردستان|«یدالله قاسمی»؛ شهیدی که به‌جرم نگهداری نوارهای سخنرانی امام(ره) تحت شکنجه قرار گرفتنظر علمای برجسته اهل‌سنت درباره پیام برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان

در این بازدید سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، «سردار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا(ع) شمال‌غرب ایران» را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/ز

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه

سومین یادواره سردار شهید حاج محمد ناصر ناصری، سرداران شهید زیرکوه و ۱۱۰ شهید والا مقام شهرستان زیرکوه با حضور خانواده و فرزندان شهید ناصری، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مجمتع مسجد جامع و فاطمیه شهر حاجی آباد برگزار شد.

در این یادواره که برای سومین سال با مشارکت خیرین قرارگاه جهادی پیشرفت سردار شهید ناصری برگزار شد، یاد و خاطره شهیدان و مادران شهدا گرامی داشته شد.

علی آبادی مسئول برگزاری این رویداد فرهنگی هدف از این یادواره را علاوه بر عمل به منویات مقام معظم رهبری در زنده نگه داشتن یا و خاطر شهدا، الگو سازی روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در بین نسل جوان و نوجوان دانست.

بیشتر بخوانید

نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در بیرجند

او افزود: اگر روحیه جهاد و ایثار و فرهنگ والای شهادت و مقاومت در جامعه بین آحاد مردم و نوجوانان و جوانان گسترش یابد دیگر توطئه‌های فرهنگی و تهدید نرم دشمنان بر نسل جوان اثر ندارد و باید همواره به دنبال تحقق آن بود.

در این یادواره قاری برجسته و بین المللی جهان اسلام حاج حسین فردی نیز حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • راه‌اندازی ۳۵ دارالقرآن در استان فارس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است