Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع برزیلی پاری سن ژرمن، دوست دارد که فصل آینده هم نیمار را در پارک دو پرنس ببیند.

طرفداری - مارکینیوش مدافع برزیلی پاری سن ژرمن، در پی شایعات مطرح شده در خصوص انتقال نیمار در این تابستان، عنوان کرد که می خواهد هموطنش در پاریس بماند و تیم را ترک نکند. 

به گزارش Goal، ستاره 27 ساله پاریسی ها، فصل سختی را سپری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها می گویند، او به ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، درخواست خروج از این تیم و بازگشت به بارسلونا را داده است. نیمار در سال 2017 و با انتقالی رکورد شکن و 222 میلیون یورویی، نیوکمپ را به مقصد پارک دو پرنس و شاید به امید کسب توپ طلا، ترک کرد، اما نتوانست آن طور که باید در فرانسه موفق ظاهر شود. مارکینیوش اما، به هموطنش توصیه کرد که در پاری سن ژرمن بماند. این مدافع برزیلی، پس از تساوی جنجال برانگیز سلسائو مقابل ونزوئلا در بامداد امروز، در گفت و گویی، در مورد وضعیت این روزهای نیمار، صحبت کرد. او عنوان کرد:

در مورد بازیکنی در حد و اندازه های نیمار و تفاوت هایی که در زمین بازی رقم می زند، باید بگویم که به عنوان یک هم تیمی، دوست و طرفدار این بازیکن، می خواهم که او در پاری سن ژرمن بماند. 

مدافع برزیلی پاری سن ژرمن، عنوان کرد که هنوز با نیمار در مورد برنامه هایی که برای آینده دارد، صحبت نکرده است. او گفت:

با او صحبت نکردم. نیمار خودش می داند که می خواهد چه کاری انجام بدهد و رئیس باشگاه نیز، وضعیتی مشابه با او دارد. من از تصمیمی که آن ها گرفته اند، آگاه نیستم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)

گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)

دیگر خبرها

  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴